אורקל ישראל תרמה אמצעי מיחשוב למכון איתן בהיקף של עשרות אלפי דולרים

חטיבת החומרה של אורקל (Oracle) תרמה למכון איתן לחקר טכנולוגיות מידע בחינוך אמצעי מיחשוב על בסיס SPARC SOLARIS, בהיקף של עשרות אלפי דולרים.

מכון איתן לחקר טכנולוגיות מידע בחינוך הוא עמותה העוסקת בבניית מנוע ייחודי לטובת תכני למידה מרחוק. העמותה עובדת בשיתוף פעולה עם סטודנטים שכותבים עבודות סמינריוניות ועבודות גמר במסגרת לימודיהם. בעבודות אלו כותבים הסטודנטים תכנים עבור הפרויקט של העמותה.

שיתוף הפעולה של מכון איתן עם אורקל החל לפני כעשור, כאשר המטרה היתה לאפשר לעמותה יכולת פיתוח ותקשורת עם הקהל המעוניין בתכני העמותה, כמו גם יצירת מאגר הפתוח לציבור. לדברי יוסי הראל, מנהל מכירות בחטיבת החומרה של אורקל ישראל, "אורקל ממשיכה במסורת התרומה לקהילה החינוכית בישראל, ומעניקה משאבים ברוח הקוד החופשי לטובת קהילה זו. עמותת איתן מצטיינת בפיתוח טכנולוגי חדשני הבא לתת מענה לדרישות הקיימות בנושא הלמידה מרחוק, מתוך למידה והפקת לקחים של כל מה שהיה קיים עד כה".

אודי הלר וד"ר אריאל פרנק ממכון איתן מציינים, כי "אדם חייב לעשות למען האחרים ולא להעלים עין. התרומה החשובה של אורקל מאפשרת לעמותה להמשיך במחקריה ולספק את התכנים, עליהם עמלו מאות סטודנטים מקרב המכללות והאוניברסיטאות במסגרת סדנאות איתן, ושירותי למידה מרחוק למערכת החינוך ולציבור הכללי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים