מפתחים חשפו את הכלי "חדרים" בערכת הפיתוח לחלונות פון 8

מיקרוסופט אמנם לא הכריזה רשמית על הכלי החדש, אולם מפתחים שחקרו את ערכת הפיתוח לחלונות פון 8 לעומק כבר מצאו אותו ● הם חשפו שמדובר בכלי שמאפשר שיתוף של לוחות שנה, תמונות ומידע נוסף, ויש לו יכולת להשאיר פתקים והודעות מיוחדות לאנשים שכלולים ב-"חדר"

מפתחים שחקרו לעומק את ערכת הפיתוח עבור חלונות פון 8 (Windows Phone 8), הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט (Microsoft) לטלפונים חכמים, מצאו שיש בה כלי חדש בשם "חדרים" (Rooms) – כלי שהחברה לא הכריזה עליו רשמית.

שמועות על הכלי החדש מסתובבות ברשת מזה זמן מה, אולם זו הפעם הראשונה בה נמצאה הוכחה רשמית לכך, לאחר שמיקרוסופט שחררה גרסאות סקירה מוקדמות של ערכת הפיתוח לטובת המפתחים הרשומים אצלה.

"חדרים" הוא כלי שיתוף נתונים ופעילות שמהווה חלק מ-"מוקד האנשים" (People Hub), הכלי המרכזי במערכת ההפעלה החדשה לריכוז נתונים והודעות מאנשי הקשר של המשתמש.

המפתחים, שהריצו הדמיה של פעילות טלפון המבוסס על חלונות פון 8 באמצעות ערכת הפיתוח, חשפו שמדובר בתכונה חדשה שמאפשרת שיתוף של לוחות שנה, תמונות ומידע נוסף. כמו כן, יש לתכונה יכולת להשאיר פתקים והודעות מיוחדות לאנשים שכלולים ב-"חדר".

הכלי החדש לא אמור להחליף את כלי הקבוצות (Groups) שכבר קיים במערכת ההפעלה, אלא להוות מעין כלי משלים לו. יצוין שכלי הקבוצות מאפשר לאסוף אנשי קשר לקבוצות כדי שניתן יהיה להתייחס אליהם יחדיו, אך הוא מיועד למשתמש היחיד ואינו מאפשר העברת מידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים