חדש: כונן קשיח שמאפשר לבצע גיבוי אלחוטי

כונן Sky Share H10 מאפשר לשלוח ולקבל ממנו קבצים ללא תלות במיקום וכמעט ללא תלות במערכת ההפעלה ● הוא תומך במחשבי PC וכן במכשירים המבוססים על מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS ● ניתן לחבר אליו עד שמונה מכשירים בו זמנית, אם כי במקרה של iPad ניתן לחבר יחדיו עד שלושה מכשירים

Sky Share H10, כונן קשיח חיצוני מבית Silicon Power, מאפשר לשלוח ולקבל ממנו קבצים באופן אלחוטי, ללא תלות במיקום וכמעט ללא תלות במערכת ההפעלה.

הכונן, בגודל של 2.5 אינץ' ובנפחים של 500 ג'יגה-בייט ו-1 טרה-בייט, תומך במחשבי PC וכן במכשירים המבוססים על מערכות ההפעלה אנדרואיד (Android) ו-iOS.

ה-Sky Share מצויד בנוסף בחיבור USB 3.0, שמאפשר את חיבור הכונן באופן ישיר למחשב כדי להעביר קבצים או לבצע טעינה. הוא אף מצויד בסוללה פנימית שמאפשרת לו להשמיע מוזיקה, למשל, במשך חמש שעות רצופות. מעבר לכך, הוא תומך בהתחברות של עד שמונה מכשירים בו זמנית, על אף שבמקרה שמדובר בחיבור של iPad, ניתן לחבר רק עד שלושה מהם בו זמנית.

יישומי העברת הקבצים עבור אנדרואיד ו-iOS ניתנים להורדה בחינם. עבורי מחשבי PC, כל מה שנדרש הוא דפדפן אינטרנט והפעלת הממשק הייעודי בעת שמתחברים לכונן.

הכונן שוקל כ-250 גרם בלבד והוא תומך בקצבי העברה של עד 300 מגה-ביט לשנייה בחיבור אלחוטי ועד 5 גי'גה-ביט לשנייה בחיבור USB 3.0.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים