טיב טעם הטמיעה מערכת BI של קליק וויו בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו כמה מודולים בתחומים שונים, בהם התקציב, פריון העבודה והמכירות ● מטיב טעם נמסר, כי החברה שיפרה לאחר יישום המערכת את רווחיות הסניפים, הגדילה את המכירות וצמצמה את היקפי המלאי המיותרים

אנשי ה-IT של טיב טעם הטמיעו מערכת BI של קליק וויו (Qlik View) ישראל בפרויקט שהחל בספטמבר 2011 והסתיים באוגוסט השנה. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו כמה מודולים בתחומים שונים, בהם התקציב, פריון העבודה והמכירות. מטיב טעם נמסר, כי החברה שיפרה לאחר יישום המערכת את רווחיות הסניפים, הגדילה את המכירות וצמצמה את היקפי המלאי המיותרים.

המערכת משרתת עשרות משתמשים – מהמנכ"ל דרך ראשי האגפים ועובדים במחלקות השונות בהנהלת הרשת. טיב טעם מנהלת באמצעות המערכת מחזור מכירות שנתי של 1.3 מיליארד שקלים.

לדברי גל צוברי, מנמ"ר טיב טעם, "המערכת שהוטמעה חשפה עבורנו עולם חדש של ידע שהסתתר בתוך מערכות ה-IT. באמצעות מודול המכירות התחלנו לנתח רווחיות עד לרמה של פריט בודד במלאי הרשת ופתקית חשבון של לקוח. כמו כן, אנחנו עורכים באמצעותה השוואה בין הסניפים השונים ומנתחים מלאי, מכר ורווחיות, עד לרמת הפריט הבודד. ההטמעה הביאה לכך שהסקנו מסקנות ושיפרנו את המכירות של המוצרים האלה". הוא ציין, כי "המערכת מהווה נדבך מרכזי בניהול מערך השכר, בקרת שעות העבודה וניהול התקציב שלנו".

יואל סלע, מנכ"ל משותף בקליק וויו, אמר ש-"מערכת הגילוי העסקי של החברה עוזרת לטיב טעם בתהליכי העבודה המאפיינים רשת קמעונאית גדולה עם פריסה ארצית. המערכת תומכת בפעילות העסקית של כ-550 ארגונים בישראל ועשרות אלפי ארגונים ב-106 מדינות בעולם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איילת

    כבוד לשותפנו העיסקיים ,מע בינה עיסקית נחוצות ביותר בתקופה זו של התייעלות ומיקסום רווחים חב ליבי שמחה להיות לצידכם ולהטמיע מע אלו לשביעות רצונם של הלקוחות

אירועים קרובים