תוכן שיווקי

!We: "העברת סביבת הפיתוח והבדיקות לענן עשוייה לחסוך כסף רב"

27/09/2012 11:09

חברת !We הקימה תשתית ענן היברידי, המבוססת על vCloud Director & vCloud Connector ומאפשרת ללקוחות החברה להעביר סביבות פיתוח ובדיקות מלאות בקלות אל סביבת הענן.

לדברי שלומי פנאן, ראש תחום מיחשוב ענן בחברה, "הפתרון מאפשר ללקוחותינו להעביר מערכות פיתוח ובדיקות אל תשתית הענן הציבורי לפרקים בהם תשתית המיחשוב המקומית של הלקוח אינה מסוגלת לספק מענה לדרישות המיחשוב. ממחקר שביצענו, מרבית הלקוחות הגדולים המפעילים סביבות פיתוח ובדיקות מחזיקים תשתית הגדולה פי 10 מדרישות המיחשוב הממוצעות שלהם. אנו מאמינים שהפתרון יאפשר ללקוחות חסכון משמעותי בעלויות של תשתיות המיחשוב המקומיות על ידי שימוש נכון על פי דרישה בתשתית ענן היברידי. יישמנו את הפתרון בצורה שאינה מורידה את הביצועים של המערכות הלקוח במעבר לענן, שומרת על חווית משתמש קיימת, אינה משנה שיטות עבודה ומספקת ללקוח תשתית גמישה וקלה לתפעול.

הכרזתם לאחרונה על ענן היברידי המיועד לסביבות פיתוח ובדיקות. מה היתרונות בלהעביר בדיקות ופיתוח לענן?
"היתרון המשמעותי הוא חסכון בעלויות, גמישות תפעולית ומענה מיידי לדרישות. מבדיקה שביצענו, מרבית לקוחות הפיתוח והבדיקות מפעילים סביבה שמספקת פי עשר משאבים מדרישות המיחשוב הממוצעות שלהם, רק עבור תהליכים מסוימים בשלבי הפיתוח והבדיקות. את דרישות המשאבים הללו אנחנו מסוגלים לספק להם בתשתית הענן וכך לחסוך בעלויות רכישה ותחזוקה של ציודי חומרה ותוכנה. התשתית מספקת מענה מיידי לדרישות משאבים גבוהות לפרקי זמן קצרים במודל נוח של תשלום פר שימוש".

אלו ערכים מוספים מספקים vCloud Director & vCloud Connectorללקוחות הענן שלכם?
"המוצרים הללו מאפשרים ללקוח יישום של פתרון ענן פרטי וקישור של הפתרון המקומי לענן שלנו בפורמט של ענן היברידי, כלומר הפעלה של חלק מהמערכות בענן וחלק מהמערכות מקומית באופן ששקוף למנהלי המערכת ומשתמשי הארגון".

מהם החששות של לקוחות בהעברת סביבת פיתוח ובדיקות לענן וכיצד אתם מספקים מענה לחששות אלו?
"החשש המרכזי הוא זליגת מידע מתשתית הענן הציבורי אל גורמים עוינים. אנו מפעילים כבר היום מערכות ייצור וליבה של ארגונים רבים בארץ בענן שלנו, כך שנדרשנו לבצע התאמות קטנות כדי לספק תשתית מאובטחת. איננו מאפשרים גישה מהאינטרנט דרך תשתית הענן למערכות לקוח ומפרידים את תשתית התקשורת של מערכות הלקוח באופן מוחלט, כך שהלקוח מקבל רשת פרטית שהיא בעצם כמו כבל מאריך של הרשת הפנימית שלו. בנוסף, ברשותנו מערכות אבטחה המספקות בקרה מפצה בזמן אמת לתשתית על מנת לוודא שאין חריגה ממדיניות האבטחה אליה אנחנו מחויבים".

מהם היתרונות בהעברת סביבת פיתוח ובדיקות ל-We!Cloud במקום העברה לענן של Amazon EC2?
"מספר יתרונות מרכזיים ביצועים – אמזון לא מפעיל תשתית ענן ציבורי בארץ. היכולת שלהם לספק חווית משתמש מהירה וביצועים גבוהים לתשתיות המיחשוב היא נמוכה. אנחנו מאפשרים ללקוח לפרוס תשתית תקשורת ייעודית בתצורת "נקודה לנקודה" מאתר הלקוח אל תשתית הענן. רמת שירות – אמזון אינם מבטיחים משאבי דיסק ורשת, ובהיעדר הבטחה כזו קשה לדעת האם הענן שאמזון מציעה יספק את דרישות המשאבים בזמן אמת. אבטחת מידע – רמת השקיפות לתצורת אבטחת המידע אצלנו היא מקסימאלית, ועומדת בכל התקינות האפשרויות בתחום. הגירת מערכות לענן – הגירת מערכות לתשתית We!Cloud פשוטה וקלה, בעזרת כלים כגון vCloud Connector. אמזון לא מספקים כלים המאפשרים הגירה חלקה לענן, והלקוח נדרש לטפל בתהליכים מורכבים. ניהול מרכזי – אמזון לא מספקים כלי לניהול מרכזי של הענן הפרטי והציבורי בפורמט של ענן היברידי.

אירועים קרובים