תוכן שיווקי

BMC, מטריקס ובלאט לפידות מאחדים כוחות בכנס העולמי של Sales Force

פתרון remedyforce הנותן יכולות ITSM על פלטפורמת salesforce.com - זמין בישראל

27/09/2012 11:56

בכנס השנתי של Sales force, שנערך בשבוע שעבר בארה"ב, הוכרזה BMC כשותף פלטינום מרכזי וכנותנת החסות הראשית. הכנס הנקרא Dreamforce הינו כנס הענן הגדול בעולם והשתתפו בו השנה 90,000 אנשים מכל העולם. בכנס השתתפו נציגים של בלאט לפידות אשר נפגשו עם בכירים של BMC וקידמו את שיתוף הפעולה האסטרטגי שנחתם לאחרונה בין החברות גם בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי העולמי בין BMC ל-Salesforce.com שהתרחב לישראל לאחרונה, בלאט-לפידות ומטריקס ישווקו ויטמיעו בשוק המקומי את ה-Remedyforce. הכלי, שפותח על ידי BMC על גבי הפלטפורמה של Salesforce.com ומיועד לארגוני SMB, הינו פתרון "Help-Desk" מבוסס SaaS. הפתרון מאפשר לארגוני SMB לנהל את שרותי ה-IT שלהם בענן.

יורם אלול, מנהל איזור ישראל ותורכיה ב-BMC מציין כי ה-Remedyforce הוא שילוב מנצח בזכות יכולות ה-ITSM של BMC יחד עם פלטפורמת הענן המובילה בעולם של Sales Force.

"הפתרון הזה", אומר יורם, "אשר הוטמע בשנה האחרונה בכל העולם אצל למעלה מ 350 לקוחות, זמין עכשיו בארץ בהובלת הכוחות החזקים והמנוסים בתחום בשוק –  מטריקס בתחום שירותי ה-IT ובלאט לפידות שמתמחה בהטמעת פרוייקטי Sales Force. אני מאמין כי בזכות שיתוף הפעולה בין השחקנים החזקים הללו נוכל לכבוש גם את השוק הישראלי".

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט-לפידות: "BMC היא דוגמה לחברה מובילה שבחרה לפתח את פתרון הענן למערכת קיימת שלה דווקא על פלטפורמת Force.com של Salesforce.com – מתוך אמונה בכך שזהו הבסיס החזק ביותר הקיים היום לפיתוח אפליקציות בענן.  כחברה שמתמחה בשוק הענן בכלל וביישום על פלטפורמת Salesforce.com בפרט מזה שש שנים, אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה הזה יוביל למתן פתרון כולל ללקוחות המשלב Best Practices בצד העסקי והטכנולוגי".

ב-13.11 יקיימו החברות יום עיון להשקת הפיתרון בארץ, לפרטים נוספים והרשמה: [email protected]

בתמונה: מיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות, גבי ברויטמן COO של בלאט לפידות וסטיב הנסון מנהל השיווק של מערכת ה-remedyforce של BMC בכנס בשנתי של סיילספורס שהתקיים בשבוע שעבר

אירועים קרובים