גוגל מבטיחה: מכונית "עצמאית" ללא נהג – תוך חמש שנים

"אתם יכולים לספור על יד אחת את מספר השנים שייקח עד שאנשים רגילים יוכלו לחוות את זה", אמר סרגיי ברין, מייסד גוגל, במעמד החתימה על תקני הבטיחות למכוניות המופעלות על ידי מחשבים ● ברין ציין, כי החברה תתמקד בשיפור החיישנים ובתמיכה בכשלי חומרה של הטכנולוגיה, לאחר שכבר ביצעה בדיקת נסיעה במכוניות מסוג זה

נראה כי מי שמצפים ליום שבו מכוניתם תנהג לבד לא ייאלצו להמתין זמן ארוך כל כך. אם לשפוט לפי דבריו סרגיי ברין, מייסד גוגל (Google), מכוניות "עצמאיות" ללא נהג יוצעו על ידי גוגל לציבור הרחב בתוך חמש שנים.

"אתם יכולים לספור על יד אחת את מספר השנים שייקח עד שאנשים רגילים יוכלו לחוות את זה", הוא אמר במעמד החתימה על אישורו הסופי של חוק SB 1298 במדינת קליפורניה, הקובע את תקני הבטיחות והביצועים למכוניות שמופעלות על ידי מחשבים. החוק החדש, שכבר קיבל תוקף גם בנוואדה ופלורידה, יאפשר לנהג מורשה להשתמש במכונית.

גוגל כבר ביצעה בדיקת נסיעה של 300,000 מייל במכוניות ללא נהג שלה. ברין ציין, כי החברה תתמקד בשיפור החיישנים ובתמיכה בכשלי חומרה של הטכנולוגיה. לדבריו, כל מכשול שיעמוד בפני הטכנולוגיה יהיה כמו כל מערכת שעלולה להיכשל, כמו במקרה של טיסה של מטוס, למשל. "זוהי רשימה ארוכה של דברים שבני האדם כבר התמודדו איתם בעבר", הוא אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים