קרב הפטנטים: סמסונג מבקשת לערוך משפט חדש מול אפל

החברה הדרום קוריאנית הגישה לבית המשפט מסמכים, בהם נטען כי "אף חבר מושבעים ראוי" לא יקבל את הטענה לפיה סמסונג הפרה זכויות של אפל בעיצוב הטלפונים החכמים מתוצרתה ● השופטת לוסי קוה קבעה לחודש דצמבר דיון משותף בכל הבקשות שהוגשו מאז שניתן פסק הדין בחודש אוגוסט

קרב הפטנטים רחוק מסיומו: סמסונג (Samsung) מבקשת לבטל את פסק הדין, שקבע כי על החברה לשלם לאפל (Apple) פיצויים בסכום של 1.05 מיליארד דולרים, ואף רומזת על התנהלות לא ראויה של המושבעים.

החברה הדרום קוריאנית הגישה לבית המשפט מסמכים, בהם נטען כי "אף חבר מושבעים ראוי" לא יקבל את הטענה לפיה סמסונג הפרה זכויות של אפל בעיצוב הטלפונים החכמים מתוצרתה. טענות שונות על התנהלות המושבעים כבר צצו בתקשורת מאז שהסתיים המשפט, אך נציג מטעם המושבעים הכחיש את כולן.

השופטת לוסי קוה קבעה לחודש דצמבר דיון משותף בכל הבקשות שהוגשו מאז שניתן פסק הדין בחודש אוגוסט. בין השאר מבקשת אפל להוציא צו שיאסור על שיווק מוצרים נוספים של סמסונג בארצות הברית, ולהטיל על סמסונג פיצויים נוספים בסכום של 707 מיליון דולרים. זאת, בנוסף לפיצויים שכבר נפסקו, בסכום של 1.05 מיליארד דולרים.

כזכור, בין שתי החברות מתנהלים משפטים במדינות רבות בעולם, ולא מכבר פסק בית משפט בגרמניה כי סמסונג לא הפרה פטנט של אפל שקשור לצגי מגע. נראה כי המאבק המשפטי בין הענקיות לא צפוי להסתיים בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים