מוטורולה סולושנס השלימה רכישת Psion תמורת 200 מיליון דולרים

לאחר חתימת העסקה, הגישה מוטורולה סולושנס בקשה לבורסת לונדון למחוק את החברה הנרכשת מרשימת המניות הנסחרות, ובעקבותיה ייפסק המסחר במניות הללו ● גרג בראון, יו"ר ומנכ"ל מוטורולה סולושנס: Psion תחזק את מעמדנו בשווקים כמו ייצור, תובלה ולוגיסטיקה, ותרחיב את סל מוצרינו הניידים לארגונים"

מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) רכשה את Psion PLC. היקפה הכספי של העסקה עומד על 200 מיליון דולרים.

עם השלמת הרכישה, הגישה מוטורולה סולושנס בקשה לבורסת לונדון למחוק את החברה הנרכשת מרשימת המניות הנסחרות, ובעקבותיה ייפסק המסחר במניות הללו. כזכור, מוטורולה סולושנס הכריזה על הרכישה לפני מספר חודשים.

Psion הייתה מחלוצות המיחשוב הנייד המוקשח ויישומם של פתרונות בקטגוריה זו במגזרים תעשייתיים ברחבי העולם. החברה פועלת ממטה בלונדון ויש לה נוכחות גדולה באזור טורונטו. היא מעסיקה כ-830 עובדים ומשרתת לקוחות ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. הכנסותיה ב-2011 הגיעו לכ-273 מיליון דולרים.

גרג בראון, יו"ר ומנכ"ל מוטורולה סולושנס: "אנו שמחים להודיע על השלמת הרכישה של חברת Psion, שתרחיב את פעילותנו העסקית בתחום מכשירי המיחשוב הניידים לארגונים. היא תחזק את מעמדנו בשווקים כמו ייצור, תובלה ולוגיסטיקה, ותרחיב את סל מוצרינו הניידים לארגונים. אנו מקבלים בברכה את עובדי Psion ונפעל לשילוב מלא של הפעילויות לתועלת הלקוחות ובעלי המניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים