יבמ השיקה את מעבדי Power 7+

המעבד החדש, המשולב בשרתים מדגמי 770 ו-780, מניב על פי הענק הכחול שיפורים של 40% בביצועים ברוב עומסי העבודה בהשוואה לדורות הקודמים ● עוד הכריזה יבמ על שרתי Power systems, מערכת אחסון בדיסקים המיועדת לפתח השוק העליון ושדרוגים משמעותיים בתוכנה למערכות המרכזיות

יבמ (IBM) חשפה שורה של טכנולוגיות ומערכות חדשות, המיועדות לסייע לארגונים בהתמודדות עם האתגרים המרכזיים בעולם המידע. בין היתר, מדובר בצורך בשיפורים בתחום האבטחה, מינוף ושימוש בטכנולוגיות ענן מיחשוב ודרישות לניהול וניתוח כמויות גדולות של נתונים.

היצע המוצרים החדש של יבמ כולל את שרתי Power systems, מערכת אחסון בדיסקים המיועדת לפתח השוק העליון ושדרוגים משמעותיים בתוכנה למערכות המרכזיות החדשות ביותר של יבמ. החברה חשפה חומרה ותוכנות חדשות למערכות Power, במרכזן מעבדים ממשפחת Power 7+. המעבד החדש, המשולב בשרתים מדגמי 770 ו-780, מניב שיפורים של 40% בביצועים ברוב עומסי העבודה בהשוואה לדורות הקודמים, ובכלל זה ניתוח אנליטי מהיר יותר. זאת, לאחר השקעה של 1.4 מיליארד דולרים במאמצי מחקר ופיתוח.

על מנת לסייע בבניית ענני מיחשוב פרטיים כתשתית, הציגה יבמ כלי חדש לניהול גמיש של מאגר קיבולת על פי דרישה במערכות Power. הכלי מאפשר שיתוף משאבים בין שרתים שונים, תוך שיפור זמינות והבטחת גישה למשאבים במהלך פעולות תחזוקה מתוכננות ובלתי מתוכננות כאחד. הכלים החדשים של יבמ עשויים לשפר את צריכת החשמל ולחסוך מקום בשיעורים של עד 56%.

על מנת להבטיח את המידע ולוודא עמידה בדרישות הרגולטוריות, חשפה יבמ את תוכנת האבטחה המעודכנת PowerSC בשילוב עם כלי Trusted Surveyor, המציגים מעתה התראות אבטחה בזמן אמת ומספקים דו"חות משופרים בדבר העמידה ברגולציה ובכללים הפנים-ארגוניים.

עוד חשפה יבמ חבילת אבטחה חדשה, zSecure suite V1.31.1, אשר יודעת להצביע על פעילות חריגה עוד לפני שהיא מסכנת את המערכת בפועל. המערכת מנטרת איומים על בסיס ניתוח אנליטי של דפוסי הפעילות הנורמליים – ומתריעה על כל חריגה מהם. שילוב עם מידע האבטחה וניהול האירועים QRadar SIEM מאפשר ניטור אבטחה כלל-ארגוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים