אפל לבעלי iPhone 5: "צריך לסוכך עם היד על העדשה כדי לפתור את הבעיה במצלמה"

החברה "האשימה" את המשתמשים בתקלה שנתגלתה במצלמות של ה-iPhone 5 וטענה שהם עושים זאת לא נכון ● עם זאת, היא הציעה פתרון לבעיה: "הזיזו את המצלמה קלות כדי לשנות את הזווית שבה חודר האור הבהיר לעדשה או סוככו עם ידכם על העדשה - וכך תמזערו או תעלימו את התופעה"

"התופעה בתמונות המצלמה" – כך מכנה אפל (Apple) את הבעיה שנתגלתה לפני כשבוע במצלמה של ה-iPhone 5, שמתבטאת בכתמים סגולים בפינות התמונה. הכתמים הללו מביאים את התמונה להיראות כ-"שרופה".

בהודעה רשמית שפרסמה באתר שלה מתייחסת אפל לתקלה במצלמת המכשיר ו-"מאשימה" את המשתמשים בשימוש לא נכון.

על פי החברה, "מרבית המצלמות הקטנות, כולל זו שבמכשירי ה-iPhone לדורותיהם, עלולים להציג איזשהו בוהק בשולי התמונה בצילום באזור שיש בו מקור אור. זה יכול להתרחש כאשר מקור האור נמצא בזווית (בדרך כלל מחוץ לשדה הראייה), כך שהדבר גורם להשתקפות בתוך הרכיב הפנימי ועל החיישן של המצלמה".

הפתרון שאפל מציעה הוא: "הזיזו את המצלמה קלות כדי לשנות את הזווית שבה חודר האור הבהיר לעדשה או סוככו עם ידכם על העדשה – וכך תמזערו או תעלימו את התופעה".

התשובה של אפל מביכה במיוחד לאור התקלה באנטנה של ה-iPhone 4, שנתגלתה לאחר השקתו. גם אז טענה החברה, בתגובתה הראשונה לתקלה, שהאשמה לה נעוצה במשתמשים, שלא מחזיקים נכון את המכשיר. לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות התגובה התנצלה אפל בחצי פה וחילקה לבעלי המכשיר כיסויים שהיו אמורים לפתור את הבעיה.

מאז שהושק ה-iPhone 5 התלוננו המשתמשים על תקלות שונות במסך המכשיר, שמתבטאות בהופעת בועות כאשר לוחצים עליו, בהבהוב ללא סיבה ובכיתוב מטושטש. כמו כן, הם התלוננו על תקלות קשות ביישום המפות החדש של אפל, שהחליף במכשירים אלה את Google Maps. טים קוק, מנכ"ל אפל, כתב בתגובה לתקלות ביישום המפות באתר הרשמי של החברה ש-"אנחנו מצטערים מאוד בשל התסכול שהדבר גורם ללקוחותינו ועושים הכול כדי לשפר את המפות". עד אז, הוא המליץ לבעלי מכשירי ה-iPhone 5 להשתמש ביישום הישראלי Waze.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים