תוכן שיווקי

שנה חדשה בלוג-און

כ-500 עובדי לוג-און ומשפחותיהם, ספקי החברה, לקוחות וצוות ההנהלה הגיעו לאירוע ראש השנה של חברת לוג-און, שנערך בטירה בגעש. במרכז האירוע החגיגי עמדה הופעתו המרתקת של אומן החושים, נמרוד הראל

09/10/2012 11:26

בן לביא

לקראת השנה החדשה ערכה חברת לוג-און אירוע שכולו הנאה ופינוקים עבור עובדיה, לקוחותיה וספקיה. האירוע כלל קבלת פנים עם מנות פתיחה שהוגשו במזנונים שפוזרו בשולי רחבת הדשא היפה. לאחר מכן, הוזמן הקהל להיכנס לאולם, שם הוגשה ארוחת ערב עשירה. במרכז הערב עמדה הופעתו של נמרוד הראל, שריתק את הקהל בתופעות מדהימות כמו סוגסיות, קריאת שפת גוף, העברת תחושות, אינטואיציות וטלקנזיס.

כמו בכל חג כלל האירוע אף ברכות וסקירה של פעילות החברה שערכו צמד המנכ"לים המשותפים, יוסי שגב וגיל מיגדן. השניים הודו לעובדים על המקצועיות והמסירות לחברה, וללקוחותיה, ולמאות יועצי לוג-און המוצבים אצל לקוחות האנטרפרייז וההיי-טק בשוק הישראלי.

"לוג-און ממוצב כאחד מבתי התוכנה המובילים והאיכותיים בישראל, וזאת הודות לכם – היועצים הותיקים והחדשים של החברה. התרומה של היכולות שלכם ללקוחות לוג-און ניכרת בכל אתר ואתר, ועל כך אנו מבקשים היום להודות לכם", פתח שגב את הנאום המסורתי הנהוג באירועי החג. לדברי שגב, לוג-און ממשיכה להשיג ולבצע עבודות בתחום ניהול ובקרה על פרויקטים בנושאי מיינפריים והסבות ענק בארץ ובחול. בתחום פרויקטי הפיתוח לוג-און מבצעת מספר פרויקטים לפיתוח יישומי מובייל לאנדרואיד ואייפון, ואף עבודות בתחום חדרי עסקאות וליווי ובקרה בתחום פרויקטי הפיתוח.

השניים אף הודו לצוות חברת ברק תוכנה ליהלומנים, מבית לוג-און על פעילות משגשגת. "ברק ממשיכה להרחיב את המערכת ולהציג גרסה חדשה מידי רבעון. החברה ממשיכה להגדיל את בסיס הלקוחות שלה בישראל ובסניפים של יהלומנים במרכזי עסקים בעולם – ניו יורק, בלגיה, סין והונג-קונג. פתרונות ברק מאפשרים ליהלומנים לנהל ביעילות את עסקיהם הגלובליים, תוך עמידה בתנאי השוק המשתנים והתחרותיים", אמר שגב.

גיל מיגדן סקר את ההתקדמות ביחס למספר מוצרים מובילים של החברה, ביניהם מוצר ה-Quick Select for DB2. "אנו שמחים לבשר לכם כי Quick Select for DB2 נמצא בתהליכי ניסוי ובדיקה בכ-20 ארגונים בישראל ובאירופה". הוא דיווח כי לקוח אחד נמצא זה מכבר בשלב הייצור, ומספר התקנות נוספות שנמצאות קרוב לשלב הייצור. "בכל אחת מההתקנות הללו המוצר משיג שיפור ביצועים מרשים לאפליקציית DB2 בסביבות CICS, אצווה ו-IMS". לדבריו, צוות פיתוח המוצר תומך בהתקנות המוצר הרבות ושוקד על סיום גרסה נוספת ומתקדמת של המוצר. לסיום הודו שוב המנכלים המשותפים לכל אנשי לוג-און בכל המחלקות השונות על עשייה פורייה ומהנה יחד וללקוחות – על הבחירה והאמון שניתן בחברה.

גיל ויוסי, מנכ"לים משותפים, על רקע הטירה בגעש

הנהלת לוג-און

צוות הגיוס של לוג-און

אירועים קרובים