חגיגות בפייסבוק: הגיעה למיליארד משתמשים פעילים

אחד מכל שבעה בני אדם בעולם משתמש ברשת החברתית הפופולרית לפחות פעם בחודש - נתון שאינו כולל תוכנות רובוטיות או דפים מזויפים, אלא אך ורק אנשים אמיתיים ● מארק צוקרברג הודה בדף הפייסבוק שלו "על שנתתם לי ולצוות הקטן שלי את הזכות לשרת אתכם"

פייסבוק (Facebook) הגיעה למיליארד משתמשים פעילים ברשת החברתית בכל חודש – כשמונה שנים לאחר הקמתה. בחברה ציינו את אבן הדרך, כאשר המייסד והמנכ"ל, מארק צוקרברג, כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "אני מודה לכם על שנתתם לי ולצוות הקטן שלי את הזכות לשרת אתכם. אני גאה מאוד על שזכיתי ליצור קשר בין מיליארד בני אדם".

אבן הדרך ההיסטורית נרשמה ב-14 בספטמבר, כשמונה שנים לאחר שהוקמה הרשת החברתית בחדרו של צוקרברג במעונות של אוניברסיטת הרווארד. אחד מכל שבעה בני אדם בעולם פעיל כיום בפייסבוק. על פי ידיעה שפורסמה ב-NBC, נתון זה לא כולל תוכנות רובוטיות או דפים מזויפים, אלא אך ורק אנשים אמיתיים עם חשבונות שנכנסים לאתר מדי חודש.

הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם מספקת מספר פרטי טריוויה מעניינים. אחד מהם מתקשר, איך לא, לגודלה: אילו הייתה הרשת החברתית מדינה, היא הייתה השלישית בגודלה בעולם – אחרי סין (1.34 מיליארד בני אדם) והודו (1.2 מיליארד). מה שמוביל לפעילות הענפה בפייסבוק, שרשמה עד כה 1.12 טריליון לייקים.

מספר התמונות שהועלו עד כה לפייסבוק עומד על 219 מיליארד (265 מיליארד, אם סופרים גם תמונות שנמחקו). מאז ספטמבר 2011 נרשמו ברשת החברתית 22 מיליארד השמעות של 62.6 מיליון שירים, כאשר יותר מ-600 מיליון משתמשים גולשים ברשת החברתית במכשירים ניידים. הגיל החציוני של משתמשי פייסבוק הוא 22.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים