תוכן שיווקי

MaaS360 הוכרזה כמועמדת סופית לזכייה בתואר "מוצר המובייל המוביל לשנת 2012" על ידי Techworld

09/10/2012 11:54

פלטפורמת ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) בענן של חברת Fiberlink מוסיפה כבוד נוסף לרשימת הפרסים הארוכה לה זכתה הפלטפורמה בתעשיית המובייל בשנה האחרונה.

חברת Fiberlink יצרנית MaaS360, פלטפורמת MDM בענן המובילה בעולם בעלת יכולות MAM (ר"ת Mobile Application Management), הוכרזה רשמית עם פלטפורמת MaaS360 כמועמדת סופית לזכייה בתואר הנכסף "מוצר המובייל המוביל לשנת 2012", ע"פ Techworld המתקיימת זאת השנה השמינית. טכנולוגיות המובייל משנות מן היסוד את הרגלי מערכי ה-IT בארגונים קטנים כגדולים ופלטפורמת MaaS360 נבחרה כמובילה קדימה שינויים אלו בתעשייה.

ה-Techworld הינו אירוע תקשורתי ותשתיתי חשוב ביותר ונמצא כאחד מהאירועים החשובים בתחום ה-IT. האירוע מוביל להכרה עולמית בטכנולוגיות מוכחות מצד המוצר ומצד המשתמשים, ה-Techworld מציינים מצוינות, חדשנות , אספקת ערך מוחשי להשקעת המשתמש (הלקוח), ודרך לאמוד ולהוכיח היתכנות ויעילות עסקית למוצר. השנה , פאנל נרחב של שופטים ב-Techworld ושל מספר אנשי מפתח מובילים בתעשיית המובייל יחליטו על זהות המוצר המנצח מתוך מאות מוצרים שהועמדו לבחירה.
"אנו נרגשים מאד בכבוד שזכינו לו להיות מועמדים למוצר הטוב ביותר בתחום המובייל לשנת 2012 על ידי Techworld", אמר ג'ים שוורד, מנכ"ל Fiberlink. "פרס זה שם דגש על מחויבותנו לספק את הפתרון החדשני והמקיף ביותר בתעשיית ניהול ההתקנים הניידים".

ה-Techworld הינו המועמדות העדכנית שהסבה כבוד רב ל-Fiberlink השנה. מוקדם יותר השנה, MaaS360 זכתה בתואר "הפתרון הטוב ביותר לארגונים בתחום המובייל" בתערוכת הסלולאר השנתית בברצלונה, והייתה מועמדת בשתי קטגוריות בגמר של פרסי ה-CODiE. MaaS360 זכתה גם להכרה השנה של הGTRA (ר"ת Government Technology Research Alliance) – הפרס היוקרתי מבין עשרות אלפי מנהלי IT בגופי הממשל בארה"ב ובפרס ה-GOVTek פרס המנהלים של המגזר הממשלתי האמריקאי ביולי האחרון השנה. כמו כן הוכרזה Fiberlink כאחת מ-250 החברות הפרטיות הגלבואליות הצומחות על פי דירוג AlwaysOn. מה שהוביל לסקירה מחמיאה ביותר של גרטנר לאחרונה שדירג את MaaS360 כפתרון המוביל בעולם בתחום המובייל שיקבל ציון Outstanding (תרגום – יוצא מן הכלל!).

דודו אדי מנכ"ל MobilityinCloud נציגת Fiberlink  בישראל, "כולנו גאווה רבה על המועמדות של MaaS360 כפתרון הטוב ביותר בתחום המובייל לשנת 2012 , אנו מאמינים שפרס זה בא להדגיש את שביעות הרצון שאנו מרגישים בקרב לקוחות החברה בעולם בכלל ובישראל בפרט.  אנו וחברת Fiberlink נמשיך לעשות הכול כדי לספק את הפתרון הטוב ביותר עם שירות ללא פשרות ולא נחדול מלהמשיך ולשפר ולהשתפר עבור לקוחותינו, כמו תמיד אני מזמין כל חברה שמעוניינת לבחון את הפתרון הטוב ביותר בעולם ללא כל התחייבות לבצע הרשמה קצרה באתר www.MaaS360.co.il ולקבל מערכת עובדת תוך שניות".

אירועים קרובים