Consumer Reports ממליץ בחום על iPhone 5

מומחי הצרכנות של הארגון ממליצים בחום על המכשיר - בניגוד ל-iPhone 4, עליו לא המליצו, בשל בעיות האנטנה ● לבעיה בשירות המפות לא ייחסו ב-Consumer Reports חשיבות רבה

אם בעבר מתחו ב-Consumer Reports ביקורת על מכשירי הטלפון של אפל (Apple), הרי שהפעם הם קובעים חד משמעית ש-iPhone 5 הוא "מכשיר ה-iPhone הטוב ביותר עד כה" ואחד הטלפונים החכמים הטובים שבנמצא. הדברים נכתבו בהודעה שפורסמה בסוף השבוע בבלוג של הארגון.

"צג גדול יותר בקוטר של 4 אינץ', פרופיל דק יותר ומשקל נמוך יותר, תקשורת מדור רביעי בטכנולוגיית LTE ושורה של חידושים שמסייעים לשפר את הציון של iPhone 5", מנה מייק גיקס מ-Consumer Reports את היתרונות של המכשיר החדש. "הוא עולה לא רק על הדגם הקודם, iPhone 4S, אלא גם על טלפונים חכמים חדשים אחרים שמצוידים במערכת ההפעלה אנדרואיד (Android)".

לגבי המצלמה, ציין גיקס, "אם מתעלמים לרגע מהמצלמה המדהימה של 41 מגה-פיקסל שבחנו בנוקיה 808, הרי שזו של iPhone 5, באבחנה של 8 מגה-פיקסל, היא הטובה ביותר שראינו עד כה בטלפון חכם. במערך המבחנים שאנחנו נוהגים לערוך למצלמות של טלפונים חכמים, צילמה המצלמה של iPhone 5 תמונות חדות ומלאות חיים".

יצוין שביולי 2010, לאחר ההשקה של iPhone 4, כתב גיקס בהודעה דומה, כי הוא לא יכול להמליץ על המכשיר בשל בעיות הקליטה שמקורן בתכנון לקוי של האנטנה. לגבי הבעיות בשירות המפות המשולב במערכת ההפעלה iOS 6, בה מצוידים מכשירי iPhone 5, גילה כעת גיקס גישה סלחנית יותר: "יישום המפות החדש ספג ביקורת רבה והרושם הראשוני שלנו הינו שהוא נופל מיישומי המפות הטובים ביותר מצד שלישי", כתב.

מומחי הרכב של Consumer Reports בחנו את יישום המפות החדש ומצאו שהוא "פשוט ומתקדם יחסית", ומציע הנחיות ברורות – הן קוליות והן על המסך. למרות הבעיות בתצוגה התלת ממדית, "הייצוגים בתלת ממד מרשימים ומעוררים את המפות לחיים", סיכם גיקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים