מחקר: ההשקעה של ארגונים בדטה סנטרים צמחה השנה ב-22% – וצפויה להמשיך ולגדול

ארגונים השקיעו בשנה האחרונה 105 מיליארד דולרים בדטה סנטרים שלהם ובשנה הבאה צפויים להשקיע בהם 120 מיליארד - כך עולה ממחקר של חברת הייעוץ DCD ● השקעות הארגונים בהעסקת עובדים בדטה סנטרים עלתה אף היא ● כמו כן, חל זינוק של יותר מ-63% בביקוש לחשמל עבור מרכזי הנתונים

ההשקעה של ארגונים במרכזי הנתונים שלהם גדלה השנה ב-22.1% לעומת 2011 וצפויה להמשיך ולגדול ב-14.5% בשנה הבאה – כך על פי מחקר חדש של חברת הייעוץ DCD (ר"ת DatacenterDynamics Intelligence), שנערך בקרב מאות מנהלי תשתיות של ארגונים ברחבי העולם. ממצאים עיקריים נוספים שעולים מהמחקר מצביעים על עלייה גלובלית בדרישות לאנרגיה ועל גידול משמעותי בהעסקת עובדים בתחום, בתצורת מיקור-חוץ.

על פי המחקר, ההשקעה הכלל עולמית של ארגונים במרכזי הנתונים שלהם עמדה השנה על 105 מיליארד דולרים וצפויה לעלות בשנה הבאה ב-15 מיליארד נוספים.

עוד מעלים הנתונים, כי עד כה, חל ב-2012 זינוק גלובלי של 63.3% בביקוש לחשמל עבור מרכזי נתונים וכי הדרישות לאנרגיה לתחום תמשכנה לעלות. על פי DCD, חלה בעשרת החודשים האחרונים עלייה מסיבית בצריכת החשמל בדטה סנטרים ואף היא צפויה להימשך גם בשנה הבאה, בשיעור משוער של 17%.

ההשקעות בהעסקת עובדים במיקור-חוץ בדטה סנטרים הארגוניים בעולם גדלו באופן משמעותי – 31.3% – מ-16 מיליארד דולרים ב-2011 ל-21 מיליארד השנה. החברה צופה שתת-תחום זה יגדל ב-2013 בחמישה מיליארד דולרים. הסיבות לכך הן הצורך בהפחתת ההוצאות והמורכבות ההולכת וגדלה בסביבה של מרכז הנתונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים