תוכן שיווקי

וקטור הנדסה וטכנולוגיות זכתה בפרס החדשנות של מיקרוסופט לשנת 2012

10/10/2012 12:59

מיקרוסופט העולמית הכריזה על וקטור הנדסה וטכנולוגיות הישראלית מכרמיאל כזוכת פרס החדשנות של החברה לשנת 2012. החברה הישראלית רושמת הישג מרשים עבור ייזום וביצוע פתרונות חדשניים בתחום שרשרת האספקה, שירות לקוחות, פיתוח וייצור מתקדמים בתחום ה-USB.

ההכרזה על החברה הזוכה התקיימה במסגרת הכנס השנתי של חטיבת התפעול במיקרוסופט, במטה החברה העולמי בסיאטל, בו השתתפו 15 היצרנים המורשים של מיקרוסופט ברחבי העולם – בהם, כאמור, וקטור הישראלית.

וקטור הנדסה וטכנולוגיות היא חברה בת בבעלות מלאה של סי.די.אי. אחזקות. החברה היא יצרן מורשה מטעם מיקרוסופט, אשר מתמחה במתן שירותי ייצור ופתרונות לשרשרת אספקה המסייעים למיקרוסופט, עם דגש על פעילות באפריקה, אירופה וישראל. כמו כן, וקטור היא ספקית מורשית של HP ו-JVC.

מנכ"ל וקטור, דני תלמי, מסר כי "חברת וקטור ממשיכה בימים אלו בהרחבת פעילויותיה כחלק מאסטרטגיה בה נוקטת החברה בשנתיים האחרונות. אנו פועלים להוספת תחומי פעילות נוספים לחברה, בהם טיפול בהחזרות מוצרים ומתן שירותים תפעוליים לתחום האמבדד ( מערכות, ציוד ומכונות משובצות מחשב הפועלות בסביבת מיקרוסופט – בהם תחנות דלק, ייצור מכוניות רובוטים ועוד), כמו גם התרחבות גיאוגרפית לשווקים מתפתחים באפריקה ומזרח אירופה. אנו מאמינים, כי לחברת וקטור ישנם יתרונות עצומים בשווקים המתפתחים באפריקה ובמזרח אירופה, אם בשיווק מוצרים למדינות אלו, ניהול שרשרת אספקה, טיפול בנכסים ובתקינה, ועד דרכי הפצה והכול באיכויות הגבוהות ביותר".

אירועים קרובים