תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ServiceWise תארח את הוועידה השנתית TLVForce 2012 ללקוחות Salesforce בישראל

10/10/2012 12:39

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתן של החברות Salesforce.com ו-Marketo הבינלאומיות, תארח בישראל את הוועידה השנתית TLVForce 2012. הוועידה תתקיים ביום שני, ה-12 בנובמבר, במלון הרודס המחודש בתל-אביב.

לוועידה יגיעו נציגים בכירים מטעם ספקי הפתרונות המובילים בשוק ה-Sales & Marketing Automation, ויידונו בה נושאים אקטואליים בתחומים הללו. כמו כן יציגו במהלכה לקוחותיהן של החברות סיפורי הצלחה וישתפו בלקחיהם את הקהל. הארוע מיועד למנהלי מכירות, שיווק ושירות.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, אומר: "ניהול מכירות ושיווק בענן הוא אחד התחומים הלוהטים היום בשוק ה CRM  העולמי. מצאנו טעם רב לארח וועידה מקצועית המתמקדת בעיקר בהצגת סיפורי לקוח מעניינים אשר יישמו Salesforce בתחומי הליבה העסקית הללו המהווים נדבך קריטי בפעילותה של כל חברה או ארגון".

אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, אשר מייצגת בישראל את החברה הבינלאומית Salesforce.com, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.

אירועים קרובים