תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יישום של PrintBOS המאפשר להפיק 40 חשבוניות בשניה בחברת החשמל של ריו דה ג'נרו יוצג ביום עיון שייערך ב-25 באוקטובר

10/10/2012 12:48

ביום עיון בנושא PrintBOS שיתקיים ב-25 באוקטובר יוצג ישום של מערכת PrintBOS בחברת Light – חברת החשמל של ריו דה ג'נרו בברזיל. יום העיון, שיתקיים באולם האירועים סטוקו בתל-אביב, ייערך ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות בשיתוף עם חברת קונסיסט.

PrintBOS הוא פתרון חסכוני המיירט באופן שקוף עבודות להפקת פלט עסקי בארגון ומחיל עליהן עיצוב גרפי ליצירה והפצה של טפסים, דו"חות, פקסים, המחאות וכדומה, המותאמים אישית, ומשלבים מגוון פונקציות, גרפיקה וטקסט.

בפרויקט שבוצע בחברת החשמל של ריו דה ג'נרו מאפשר PrintBOS להפיק כ-4,000,000 חשבוניות בקצב של עד 40 חשבוניות לשנייה. המוקדן בשירות הלקוחות של החברה, והלקוח עצמו, יכולים לצפות בחשבונית בצורה מקוונת.

אופיר גרינר, מנהל תחום PrintBOS בקונסיסט, מציין כי הפתרון לא רק מייעל תהליכים ומשפר את השירות, אלא גם עונה על האתגר של שמירה על איכות הסביבה. "הגרסה הנוכחית של PrintBOS הותאמה במיוחד לדרישות העסקיות שעיקרן חיסכון בנייר ודגש על איכות הסביבה" אומר גרינר. "PrintBOS מאפשר לצפות במסמכים מבלי להדפיס אותם, הן על ידי שירות הלקוחות בארגון והן על ידי משתמשים מחוץ לארגון כגון ספקים ולקוחות".

שמעון עמית, מנהל מוצר PrintBOS ב-NessPRO אומר כי "המעבר מחשבוניות נייר לחשבוניות אלקטרוניות מספק החזר מיידי על השקעה, חסכון מיידי בעלויות ושיפור דרמטי ביעילות תהליכי הגבייה בארגון. כמו כן מסייעת הפקת חשבוניות אלקטרוניות באמצעות PrintBOS למעקב גבייה קל וברור ויותר תוך  שיפור זמני הגבייה ותזרים המזומנים".

PrintBOS משמש כשירות חוצה ארגון עבור עיצוב, הפקה הפצה וניהול טפסי הארגון. המערכת משרתת עשרות לקוחות בארץ במיגוון מיגזרים כגון המיגזר הפיננסי, אנרגיה, תעשיה, המיגזר הקמעונאי, חינוך  תקשורת בריאות ועוד ולמעלה ממאה לקוחות בחו"ל כדוגמת BMW, פומה TRW ועוד.

המערכת כוללת בתוכה שפת תסריטים המאפשרת למשתמש להגדיר פעולות "אם/אז" לגמישות מירבית ברמת תבנית עיצוב לעבודות הדפסה או אפשרות לממשק את עבודת ההדפסה עם יישומים אחרים.

אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס כ- 7,000 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות בלמעלה מ- 20 מדינות.  שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com


אירועים קרובים