דיווחים: אינטל מתכננת פיטורים במק'אפי

החברה מתכננת לפטר "אחוז קטן" מ-7,100 עובדי מק'אפי, חטיבת האבטחה שלה - מסר דובר אינטל ● לא ידוע כמה עובדים יפוטרו בישראל, אם בכלל ● כמו כל הספקיות בתחום, מק'אפי נאלצת להתמודד עם הירידה בביקושים למחשבי PC, והמצב צפוי להחריף מבחינתה עם צאתה לשוק של חלונות 8, שתכלול תוכנת אנטי וירוס חינמית

אינטל (Intel) מתכננת לפטר עובדים במק'אפי (McAfee), חטיבת האבטחה שלה. דובר החברה מסר לרויטרס (Reuters), כי מדובר ב-"אחוז קטן" מתוך כ-7,100 עובדי החטיבה. איאן ביין, דובר מק'אפי, טען שהוא לא יכול להוסיף פרטים על הפיטורין המתוכננים.

לא ידוע כמה עובדים יפוטרו בישראל ולא נמסרה תגובת הסניף הישראלי של אינטל.

מק'אפי היא הספקית השנייה בגודלה של תוכנות אנטי וירוס, אחרי סימנטק (Symantec), וכמו כל הספקיות שפועלות בתחום זה, היא נאלצת להתמודד עם הירידה בקצב הצמיחה בשוק מחשבי ה-PC. הקשיים של ספקיות האנטי וירוס צפויים לגבור לאחר ההשקה של חלונות 8 (Windows 8), ב-26 באוקטובר, משום שמערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft) תכלול תוכנת אנטי וירוס חינמית.

גם סימנטק נמצאת בעיצומה של בחינה אסטרטגית, בהנהגתו של המנכ"ל החדש, סטיב בנט, שנכנס לתפקידו ביולי, לאחר שמועצת המנהלים של החברה פיטרה את המנכ"ל הקודם. עם זאת, כריס פיידן, דובר סימנטק, מסר שהחברה לא מתכננת פיטורים. "אנחנו בוחנים את המצב כל העת אך לפי שעה, איננו מתכוונים לפטר עובדים", אמר.

אינטל רכשה את מק'אפי בפברואר אשתקד תמורת 7.7 מיליארד דולרים. על פי ביין, ב-30 ביוני העסיקה החברה 7,072 עובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים