תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם תומר נורי, סמנכ"ל טכנולוגיות, נטקום (מלם-תים תקשורת), הנמנית על שותפותיה של סימנטק ישראל

לקראת כנס 2012 Technology Day של סימנטק ישראל, 31 באוקטובר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

10/10/2012 12:37

הצג בקצרה את החברה שלך ואת תחומי פעילותכם
נטקום מקבוצת מלם תים פועלת מזה למעלה מ-22 שנה כאינטגרטור תקשורת, שו"ב ואבטחת מידע, והינה מחברות האינטגרציה המובילות בשוק הישראלי. החברה מתמקדת בהבנת צרכי הלקוח, בתכנון ויישום של מערכי תקשורת, אבטחת מידע ופתרונות שו"ב מתקדמים.

נטקום פועלת תוך התמקצעות ומיקוד בשש  התמחויות ליבה. בנוסף, נטקום מציעה מגוון שירותים משלימים ופתרונות ורטיקאליים ייחודיים למגזרי הטלקום, הביטחון, הממשלה, הפיננסים, הבריאות ועוד.

מהם בעינייך אתגרי ניהול ואבטחת המידע המרכזיים בשוק הישראלי?
בתחום אבטחת המידע אנו מבחינים בחשיפה מוגברת של ארגונים לאיומים מורכבים וממוקדים המבוססים על התקפות ATP, והסלמה בנזקי קוד עוין והתקפות מבוזרות.

ההאטה הכלכלית בשוק המקומי והגלובלי מהווה אתגר משמעותי בכל הקשור לאבטחת המידע וליכולות הניהול והשו"ב בארגונים. חשוב לזכור כי צמצום או דחיית תקציבים ומשאבים יקשו על מתן מענה הולם לצרכי האבטחה והניהול הנדרשים נוכח ההחרפה במורכבות האיומים ואתגרי הניהול החדשים.

אתגר נוסף הינו "הרחבת המרחב הארגוני" – אם בעבר יכולנו לתחום את הגבולות הפיזיים של הארגון ושל מערכי ה-IT ולשבץ בהתאם מנגנוני אבטחה ואכיפה בנקודות "אסטרטגיות" ומנגנוני ניהול בהתאמה, הרי שהיום הגבולות הללו כבר לא קיימים.

האימוץ הרחב של טלפונים סלולארים חכמים ושילובם בליבת התשתית הארגונית, וכן המיגרציה למתודולוגיות BYOD והגירה לסביבות וירטואליות חוצות ארגון, הפכו את תפיסות האבטחה והניהול של המידע והמשתמש הנייח למיושנות, ומחייבות מתן מענה מערכתי לניהול ואבטחה של סביבות אלו.

תאר את שיתוף הפעולה שלכם בשנה האחרונה עם סימנטק בישראל
נטקום היא השותפה הבכירה ביותר של סימנטק בארץ בתחום אבטחת מידע ושו"ב, והינה  בעלת הסמכה ברמת פלטינום ומאסטר. בשנה האחרונה, הפעילות שבוצעה בשיתוף עם סימנטק ישראל הובילה ליישום פרוייקטי אבטחת מידע ושו"ב משמעותיים בכל מגזרי השוק.

מה השימוש שאתם עושים עם פתרונות סימנטק אצל לקוחותיכם?
נטקום מאפיינת ומיישמת את פתרונות האבטחה והשו"ב המתקדמים של סימנטק, עם התמחות וניסיון מוכח ביישום והטמעת פתרונות מורכבים בארץ ובעולם;  פתרונות כגון ניהול שרתים ותחנות קצה, הקשחת שרתים, EPS/DLP – הגנה על תחנות קצה, אבטחת שרתי דוא"ל ופתרונות SIEM  לניהול אירועי אבטחת מידע.
בנוסף, לאור רכישות שביצעה סימנטק אנו פועלים בתחום פתרונות אבטחה וניהול לטלפונים סלולאריים, משתמשים ניידים וסביבות וירטואליות.

השילוב בין הפתרונות המובילים של סימנטק עם הניסיון והמקצועיות של נטקום, תורם להטמעה מוצלחת ויעילה של מערכי אבטחה וניהול אצל לקוחות רבים, ומציע הגנה טובה יותר על התשתיות הקריטיות בארגונים שונים.

הצג בקצרה סיפור הצלחה אצל לקוח עם פתרונות סימנטק מהשנה החולפת
במהלך השנה החולפת יישמנו מספר פרויקטים משמעותיים בתחום ה- SIEM על בסיס פלטפורמת ה-SSIM  של סימנטק. פרויקטים אלו יושמו בלקוחות מהמגזר הביטחוני והפיננסי. כמו כן נטקום יישמה פתרונות DLP, פתרונותEPS  על בסיס פלטפורמתSEP , וכן הוטמעו פרויקטים בנושא הקשחת שרתים על בסיס פלטפורמת ה-CSP. בתחום הניהול יישמנו את פלטפורמת ALTIRIS כמנגנון לניהול מערכי שרתים פיזיים ווירטואליים, ניהול מצאי וניהול משתמשי קצה.

איך אתה רואה את מעמדה של סימנטק בתחום ניהול ואבטחת מידע?
סימנטק הינה יצרנית פתרונות אבטחת מידע וניהול מהמובילות בעולם. הפתרונות האינהרנטיים של החברה ופיתוחיה החדשים לצד רכישות אסטרטגיות שביצעה, מחזקים את מעמדה בתחום אבטחת המידע והניהול. אנו רואים בסימנטק שותפה אסטרטגית.

אירועים קרובים