פקיסטן חסמה את הגישה ל-20 אלף אתרים "אנטי איסלמיים"

החסימה בוצעה במסגרת מערכה שמנהלות הרשויות בפקיסטן נגד תכנים "שנויים במחלוקת" ● המערכה החלה בהחלטה של הרשויות הפקיסטניות לחסום את יו-טיוב, לאחר שפורסמו בו קטעים מהסרט שלועג על הנביא מוחמד

הרשויות בפקיסטן הכריזו על חסימה של לא פחות מ-20 אלף אתרי אינטרנט, במסגרת מערכה שהן מנהלות נגד תכנים "שנויים במחלוקת".

המערכה החלה בעקבות הפרסום ביו-טיוב (YouTube) של קטעים מהסרט "תמימות המוסלמים", שלועג לנביא מוחמד. גוגל (Google), שמפעילה את יו-טיוב, סירבה להסיר את התכנים, בטענה שהם אינם מנוגדים למדיניות האתר, אולם בהמשך היא נכנעה ללחצים והגבילה את הגישה לקטעים אלה במספר מדינות מוסלמיות, בהן ערב הסעודית, לוב ומצרים, בהתאם לחוק המקומי.

בפקיסטן, בנגלדש ומדינות נוספות שבהן גוגל לא חסמה את הגישה לתוכן חסמו הרשויות מיוזמתן את הגישה ליו-טיוב. כעת מתברר, כי הרשויות הפקיסטניות לא עצרו ביו-טיוב, וחסמו את הגישה לעשרות אלפי אתרים נוספים – בין היתר על פי הוראות של בית המשפט המקומי. יושב ראש רשות התקשורת של פקיסטן הופיע אישית בבית המשפט ודיווח, כי הורה לחסום את הגישה לכל הקטעים מהסרט, בכל רחבי האינטרנט.

"החסימה של יו-טיוב תימשך כל עוד לא יוסרו מהאתר כל קטעי הנאצה. אנחנו, בפקיסטן, לא מוכנים לקחת שום סיכונים, משום שהציבור אינו מוכן להשלים עם הסרט", מסר מקור ברשות התקשורת הפקיסטנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים