עכשיו זה רשמי: מיקרוסופט היא גם חברה ל-"מכשירים ושירותים"

באגרת לבעלי המניות הכריז מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, כי כעת מיקרוסופט היא באופן רשמי חברה ל-"מכשירים ושירותים" ● ההכרזה מדגישה את שאיפותיה של ענקית התוכנה בתחום החומרה

מיקרוסופט (Microsoft) מבקשת להבטיח שבעלי המניות, הלקוחות, השותפים והמתחרים יבינו שהיא לא עוד ענקית תוכנה בלבד, אלא גם ספקית של חומרה ושירותים.

באגרת ששלח מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, לבעלי המניות הוא הדגיש, כי "באגרת שנשלחה בשנה שעברה ציינתי שמלוא הערך של התוכנה יבוא לידי ביטוי באופן שבו אנשים משתמשים במכשירים ובשירותים בעבודה ובחיים האישיים. זהו שינוי משמעותי, הן מבחינת מה שאנחנו עושים והן מבחינת האופן שבו אנחנו רואים את עצמנו – כחברה למכשירים ושירותים (Devices and services company). זה משפיע על האופן שבו אנחנו מנהלים את החברה, על הפיתוח של חוויות חדשות ועל ההשקה של מוצרים לצרכנים פרטיים ולחברות עסקיות. זה בא לידי ביטוי בעבודה שעשינו בשנה האחרונה ובמפת הדרכים שניצבת לפנינו".

עוד הדגיש באלמר באגרת, כי מיקרוסופט ממשיכה להיסמך על שותפים בכל הקשור לייצור מכשירי חומרה לצרכנים פרטיים ולחברות עסקיות. הוא ציין שהחברה מתכוונת להוסיף ולהתמקד בפיתוח של "תצורות חדשות שיציעו דרכים טבעיות להשתמש בממשקי מגע, מחוות ודיבור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים