אוסמן אינגול, ויזה: "הטלפון החכם הפך להיות האולר השווייצרי של המאה ה-21"

"יש כיום בטלפונים החכמים הרבה יישומים ממה שנדרש באמת לטובת קיום שיחות, ולכן הכנסת רכיב תשלום נייד היא משהו שיקרה בהקדם", אמר אינגול, בכיר בוויזה אירופה ● לדבריו, "האימוץ של אמצעי תשלום בסלולר בישראל יהיה מהיר ממקומות רבים באירופה. עולם התשלומים מתחיל לחוות את המעבר מארנק העור לארנק האלקטרוני - הסלולרי"

"יש כיום בטלפונים החכמים הרבה יישומים מעבר למה שנדרש באמת לטובת קיום שיחות, ולכן הכנסת רכיב של תשלום נייד בטלפונים החכמים היא משהו שיקרה בהקדם. הטלפון החכם הפך להיות האולר השווייצרי של המאה ה-21", כך אמר אוסמן אינגול, מנהל שיווק בכיר לתחום העולם הנייד ופיתוח חדשנות, ויזה (VISA) אירופה.

אינגול ישתתף בוועידת mPAY Israel 2012 שתיערך בשבוע הבא במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. לדבריו, "כיום הטלפון החכם הופך להיות ברשות כל אחד ואחת. העולם הדיגיטלי נע לעבר ההצטרכות של הפרטים. הטלפון החכם הפך ממוצר טכנולוגי לפריט של לייף סטייל. לאינדיבידואלים האלה יש לתת מענה של יישומים בכל מיני תחומים, ואחד מהם הוא תשלום בנייד. זאת, בצד מציאות רבודה, נווטן ועוד שלל יישומים".

כארגון עולמי, אמר אינגול, "אנחנו תומכים בפרויקטים שונים ובמפעילות סלולריות שחברו לבנקים, כמו גם ישירות בבנקים. אנחנו פועלים בכל הכיוונים". הוא ציין, כי "אנחנו מנסים למנף את היתרון היחסי שלנו, בשל העובדה שאנחנו מצויים בקשר עם המסופים בבתי עסק. התשלומים במובייל מתחילים להמריא בשל התפשטות רכיב NFC, שיותר ויותר יצרנים נעזרים בו, ביניהם סוני (Sony), סמסונג (Samsung) ו-LG. עולם התשלומים מתחיל לחוות את המעבר מארנק העור לארנק האלקטרוני".

משך הזמן של המעבר לשינוי בצורת התשלום, קבע אינגול, "אינו כרוך בבעיות טכנולוגיות. פשוט, לוקח כמה שנים לטכנולוגיה חדשה להפוך למציאות נפוצה. זהו חלק מהתהליך של מחזור חיי מוצר או שירות. לקוחות רגילים כבר עשורים רבים לשלם במזומן, או באמצעות כרטיסי אשראי. כך גם לקוחות רגילים לצפות בטלוויזיה. ייקח זמן עד שהם ילמדו לצרוך וידיאו לפי דרישה במכשירים הניידים שלהם".

בעתיד, צפה אינגול, "התשלום לא יהיה רק בין הלקוח ובית העסק, אלא גם תשלום סלולרי בין שני אנשים פרטיים. לדוגמה, חבר רכש עבורך כרטיס בתיאטרון, ובהקשת כמה ספרות בטלפון החכם תוכל לשלם לו באופן מאובטח, בלא שתידרש להשיב לו בכסף מזומן".

אינגול סיים בציינו, כי לוויזה יש היצע נרחב לעולם התשלום בסלולר, כאשר התשתית הדרושה לכך נבנתה כבר ברבות מארצות אירופה. "השוק הישראלי הוא מאמץ מוקדם של טכנולוגיות ואני מעריך כי הוא ייכנס לתחום התשלום בסלולר אף מהר יותר מכמה מארצות אירופה", העריך אינגול.

מתעניינים בתחום הסלולר? הירשמו לוועידת mPAY Israel 2012 של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים