תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מגמות מרכזיות בניוד מערכות מיחשוב מהדטה סנטר לענן

11/10/2012 16:14

פבלו הורנשטיין, iTAnalyzer VP Sales

יותר ויותר חברות מזהות את הצורך העסקי בימים אלו במתן שירותי מחשוב  מקוונים וזמינים בעלויות נמוכות יותר. שיתוף משאבים ברמה הגלובאלית בין עובדי החברה, קישור מערכות המידע ללקוחות ולספקי החברה בצורה זמינה מכל מקום לכל מקום בעלויות נמוכות, מהווה יתרון עסקי חשוב המתורגם לצורך המיידי לבחון אילו מערכות מיחשוב אירגוניות יהנו בצורה מיטבית מהמעבר לתצורת ענן.

iTAnalyzer רואה את המגמות האלו בדגש חזק על צמצום עלויות המחשוב ארגוני בהתבסס על מקסום וייעול השימוש בתשתית המחשוב הקיימות מתוך מטרה לזהות אי-שימוש / שימוש חלקי ובלתי יעיל של המשאבים המוקצים, צמצום הקצאת של המשאבים שאינם יוצרים ערך עסקי ובכך לאפשר לארגון לקבל החלטות הרבה יותר חכמות בבחירת השירותים והאפליקציות שיצדיקו את המעבר לענן.

אחד הקטליזטורים של המעבר לענן הינו דרישות הולכות וגדלות של הארגון למתן מענה טוב יותר למערכות קיימות וביכולת לתמוך במערכות חדשות כתוצאה מדרישות עיסקיות משתנות. כל זאת בסביבות הטרוגניות של יצרנים שונים ודיסיפלינות מגוונות, שימוש בכוח אדם פנימי מצומצם והתבססות  על מומחים חיצוניים בעלי ידע משלים מטעם היצרנים השונים וחברות האינטגרציה.

לא פלא שהעלות הכוללת והלא מוצדקת המועמסת על כל שירות ואפליקציה אירגונית, מהווה  נקודת ייחוס לא נכונה בקבלת החלטות.
לפני המעבר לענן, ארגונים נדרשים לתת את הדעת לנקודות הבאות:
•    מיצוי היכולת להמשיך ולספק את דרישות ה-IT של הארגון, תוך צימצום תקציבי ה-IT.
•    טיפול וניהול אחוד במורכבות מערכות המיחשוב  ע"י תהליך אופטימיזציה של תשתיות קיימות.
•    יכולת דינאמית ואפקטיבית במתן שירותי IT לדרישות משתנות עפ"י הצורך העיסקי.

אם מסתכלים מאלו שכבות בנוי ה-IT, אנחנו נזהה מספר רבדים מרכזיים:
•    מערך איחסון הטרוגני (קיים/עתידי) שאמור לשרת לא רק את הקצאת נפחי איחסון לשמירה ושליפה של מידע אירגוני לטובת יישומים  עיסקיים, אלה לאפשר מיפוי שטחי איחסון חופפים למספר שרתים לצורך זמינות מערכות, לתת מענה הולם למערכות האמונות על הגנת המידע, לאפשר שימוש מושכל ביצירת עותקי מידע לשימושים שונים כגון כריית מידע, הרצת תוכניות רקע וכחלק ממערך התאוששות מאסון.
•    שכבת קישוריות  האמורה לשרת לא רק חיבוריות בין מערכי איחסון לשרתים המריצים יישומים, אלא  לאפשר שירותים משלימים חשובים כגון ניתוב נפחי איחסון ליצירת עותקי מידע מקומיים ומרוחקים,   מימוש יתירות, שרידות ושימוש מושכל של התשתית לזיהוי ומניע של סיכונים  הנובעים מכשל נקודתי.
•    מערך שרתים הטרוגני, המבוסס על שרתים פיזיים ופיתרונות וירטואליזציה שאמורות לשרת לא רק מערכות בסיסי נתונים, מערכות אפליקטיביות שונות ויישומים מגוונים אלא להיות חלק ממערך של שכבת מיחשוב  כוללת האמורה לספק זמינות מירבית והמשכיות עיסקית כחלק ממערך של שרתים מארחים, שרתי להב ומערך קלסטרים מקומי וגלובאלי.

ניהול והקצאה יעילה של מערך איחסון הטרוגני, זמינות שכבת הרשת, זמינות ומיקסום השימוש של שרתים פיזיים ווירטואלים, וכן שמירה על  יעילות המערכות האפליקטיביות והיישומים —  מחייבות פיתרון הוליסטי אחד

חברת iTAnalyzer מספקת פתרון המאפשר לארגונים, צמצום עלויות הן בתשתיות והן בצורך למומחים חיצוניים, הערכה נכונה של הקצאת משאבים והעמסת עלויות תשתית על יישומים ומערכות ומענה אמיתי לתכנון מושכל של מעבר לענן בכל מחזור החיים של מערך תשתיות ה- IT.

חברת iTAnalyzer המספקת פתרון ייחודי לייעול מרכזי מחשוב,
משיקה בימים אלו מודל ייחודי של חלוקת חסכון (Share Saving ) ללא סיכון כספי כלשהו מצד הלקוח!
*** התקנה בחינם בשיטת לא מצאנו לא שילמת ***

אירועים קרובים