סמסונג תשיק דגם מיני של גלקסי S3

הדגם החדש יכלול מסך בגודל של 4 אינץ' - במקום 4.8 אינץ' בגלקסי S3 ה-"רגיל" ● על פי סמסונג, הסיבה לכך היא הביקוש הקיים באירופה למכשירים מסוג זה ● המכשיר החדש יהיה חלק מקווי מוצרים שאמורים להתחרות בשוק המכשירים הניידים מכל הסוגים, בכלל זה ב-iPhone 5

סמסונג (Samsung) אישרה אמש (ד'), כי תשיק היום גרסה מוקטנת של מכשיר הדגל הפופולרי שלה, גלקסי S3, עם מסך בגודל של 4 אינץ', לעומת 4.8 אינץ' ב-S3 "הרגיל".

לדברי ג'יי.קיי שין, מנהל חטיבת הסלולר של החברה, הסיבה להשקת המכשיר המוקטן היא כי"באירופה יש ביקוש רב למכשיר בעל מסך 4 אינץ'". "יש כאלה שיכנו אותו מכשיר חדירה, אבל אנחנו קוראים לו 'מיני'", הוסיף.

המכשיר החדש אמור להתחרות "ראש בראש" מול ה-iPhone 5 שהושק באמצע החודש שעבר, שגם לו יש מסך בגודל של 4 אינץ'. הוא יהיה חלק מקווי מוצרים שאמורים להתחרות בשוק המכשירים הניידים מכל הסוגים: סמארטפונים וטאבלטים עם חלונות 8 (Windows 8), מסדרת ATIV, וסמארטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד (Android) בגדלים שונים, תחת שם המותג גלקסי (Galaxy).

שין לא חשף פרטים נוספים לגבי מכשיר המיני גלקסי, כמו מחיר וזמינות, אך לפי הערכות שונות, הוא לא יהיה ברמה של מכשיר חדירה אלא מכשיר הזהה בתכונותיו לאחיו הגדול, אך רק עם מסך מוקטן.

יצוין, כי סמסונג מכרה 20 מיליון יחידות של הגלקסי S3 ב-100 הימים הראשונים לאחר רכישתו והודיעה, כי הכפילה את המספר הזה בתוך חמישה חודשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים