גוגל שחררה תוכנה חדשה להאצה של אתרי אינטרנט

התוכנה החדשה, mod_pagespeed, מוצעת בדמות תוסף לשרת האינטרנט Apache Web site ● על אף שהתוכנה יצאה משלב הבטה זה עתה, היא משמשת כבר 120 אלף אתרים ומוצעת כאופציה בחברות לאירוח אתרים דוגמת DreamHost ו-Go Daddy

במסגרת המאמצים להאיץ את הגלישה באינטרנט, ובתום שנתיים של פיתוח, השיקה גוגל (Google) את גרסה 1.0 של תוכנת mod_pagespeed. מדובר בתוסף לשרת האינטרנט הנפוץ Apache Web site, שמשמש לאירוח של רבים מאתרי האינטרנט הפופולריים.

"משתמשים מעדיפים אתרי אינטרנט מהירים יותר ומהניסיון שלנו, דפי אינטרנט שנטענים במהירות מובילים למעורבות רבה יותר מצד המשתמשים ולביקורים חוזרים", כתבו ג'ושוע מרנץ, המנהל הטכני שהופקד על הפיתוח של תוכנת mod_pagespeed, ואיליה גריגוריק, מומחה פיתוח מטעם גוגל, בהודעה שפרסמו בבלוג של ענקית הרשת. אתרים שנטענים במהירות זוכים גם למעמד עדיף בתוצאות החיפוש של גוגל ובמיקום המודעות שלהם.

על אף שהתוכנה יצאה משלב הבטה זה עתה, היא משמשת כבר 120 אלף אתרים ומוצעת כאופציה בחברות לאירוח אתרים דוגמת DreamHost ו-Go Daddy. בין השאר, היא מכווצת קוד ג'אווה סקריפט (JavaScript) לתצורה קומפקטית יותר ובחלק מהמקרים גם מכווצת תמונות לממדים קטנים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים