תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Pageonce עושה שימוש ב-CRM של Salseforce.com

Pageonce, אשר בחרה במערכת לפני כשנה ומחצה, נהנתה מיישום מהיר ע"י אנשי המקצוע של ServiceWise, שותפת זהב ונציגתה של Salaeforce בישראל

11/10/2012 16:28

חברת Pageonce, ספקית פתרונות תוכנה להורדה חינמית לטלפונים ניידים, יישמה מערכת CRM של Salseforce.com כבר לפני כשנה וחצי. פתרונותיה של החברה ממוקמים במקום הראשון בחנות האפליקציות של אפל (App Store) בקטגוריית "פיננסים", ובקטגוריה גבוהה בחנות האפליקציות  BlackBerry App World.

ל-Pageonce מיליוני לקוחות אשר הורידו ועושים שימוש בתוכנה פרי פיתוחה. בכל יום פותחת החברה למעלה מ-200 פניות חדשות ולכן נדרשת למערך תמיכה יעיל ואיכותי. הפניות למוקד נעשות באופן אוטומטי ובאמצעות מערכת הפניות וחוקים המובנים כחלק ממערכת ה-CRM  של Salesforce.com, דבר המאפשר למוקד השירות לנהל פניות אלה באופן יעיל, מהיר וברמת שירות גבוהה.

ניסים טפירו, סמנכ"ל מחקר ופיתוח בחברת Pageonce, אמר לאחר ההטמעה: "אנו מקבלים מאות פניות חדשות מידי יום. העומס רב ואנו מחויבים לנהל את הפניות באופן יעיל ומספק. היישום שביצעה עבורנו ServiceWise מאפשר למוקד שירות הלקוחות שלנו לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר. ממשק ה-Console הקיים במערכת מאפשר לעקוב בבת אחת אחר מספר רב של פניות, לדרגן לפי חומרה, סדר עדיפות ועוד. לכל אלה ערך מוסף גבוה מאד עבורנו".

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אמר לאחר ההטמעה: "מוקד השירות מנוהל באמצעות מערכת חוקים אשר ניתנת לשינוי והתאמה בקלות ובלא שתידרש מעורבות מפתחים או מיישמים בכירים. יש לכך חשיבות גבוהה עבור חברה דוגמת Pageonce אשר מגדילה את מספר המשתמשים שלה בהיקפים גבוהים תוך זמן קצר".

חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, אשר מייצגת בישראל את החברה הבינלאומית Salesforce.com, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 90,000 לקוחות ברחבי העולם.

טפירו מוסיף: "החיבור של Salesforce.com לעולם הרשתות החברתיות (twitter, facebook) היווה פרמטר חשוב בבחירה, לאור הרצון העתידי של Pageonce לשלב את מערך השיווק והשירות שלה כחלק מהרשתות החברתיות. היום אנו מנצלים את פתרונות ה-Knowledge של Salesforce CRM לניהול התקשורת מול הלקוח ישירות מתוך המערכת".

אירועים קרובים