לקראת ההשקה: נחשפו המחירים של חלונות 8

מיקרוסופט עתידה למכור את מערכת ההפעלה החדשה שלה, שתושק ב-26 באוקטובר, במחירים שנעים בין כ-50 לכ-200 דולרים ● המחירים בישראל טרם פורסמו

לקראת ההשקה הרשמית של חלונות 8 (Windows 8), שתתקיים ב-26 באוקטובר, חשפה מיקרוסופט (Microsoft) את מחירי המהדורות השונות של מערכת ההפעלה החדשה, כולל מהדורות השדרוג.

מהדורות מלאות של מערכת ההפעלה החדשה, בגרסה הרגילה או בגרסת הפרו שלה, לא יהיו זמינות למכירה בקופסה אלא רק במהדורת OEM שמיועדת למחשבים חדשים. עם זאת, גרסאות שדרוג, לפחות לגרסת ה-Pro של חלונות 8, כבר זמינות להזמנה מוקדמת במספר אתרים ברשת. כך, לדוגמה, מהדורת השדרוג לגרסה זו בקופסה תעלה באופן רגיל 199.99 דולרים, אולם מיקרוסופט מוכרת אותה במבצע החדרה, עד סוף ינואר 2013, תמורת 69.99 דולרים. מהדורות ה-OEM יעלו 99 דולרים עבור גרסת חלונות 8 הרגילה ו-139 דולרים עבור חלונות 8 פרו.

בנוסף, כפי שנחשף לפני כמה חודשים, החל מ-26 באוקטובר יוכל מי שמעוניין בכך להוריד גרסה דיגיטלית של חלונות 8 תמורת 49.99 דולרים. כמו כן, מי שרכש מחשב חדש עם חלונות 7 החל ביוני שנה זו יהיה זכאי לשדרוג המערכת תמורת 14.99 דולרים בלבד.

מהדורה נוספת של מערכת ההפעלה תהיה זמינה למי שירצה לשדרג את הגרסה הרגילה של חלונות 8 לחלונות פרו. גרסה זו, שכוללת גם מרכז מדיה ומקודדים שמאפשרים לנגן סרטים במחשב, תעלה 69.99 דולרים.

יש לציין שהשדרוגים לגרסאות הראשיות של חלונות 8 תלויים במערכת ההפעלה שכבר מותקנת במחשב המשתמש. נתיבי השדרוג פשוטים הפעם בהרבה לעומת ההשקה של חלונות 7, אך עדיין יש לבדוק היטב לאיזו גרסה אפשר לשדרג לפני הרכישה.

המחירים בישראל טרם פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים