מיקרוסופט: "פרטיות המשתמשים וההגנה על המידע שלהם – בראש מעיינינו"

"יש הרבה דברים שאנחנו עושים בנושא הזה - לא מאחסנים סיסמאות כטקסט פשוט ומשקיעים רבות כדי למנוע מהאקרים בכלל לגשת לנתונים שלכם", אמר דובר מטעם החברה ● הוא טען ש-"חלונות 8 היא אחת ממערכות ההפעלה הבטוחות ביותר שנמצאות כיום בשוק"

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

"חלונות 8 (Windows 8) היא אחת ממערכות ההפעלה הבטוחות ביותר שנמצאות כיום בשוק" – כך אמר דובר מטעם מיקרוסופט (Microsoft) בסוף השבוע, לאור טענות שהושמעו נגד החברה.

התגובה של הענקית מרדמונד באה לאחר שחברת התוכנה Passcode טענה ביום ו' שיש בחלונות 8 שגיאת אבטחה חמורה. לטענת החברה, מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט שומרת את הסיסמאות של חשבונות המשתמשים כקבצי טקסט פשוטים, ולכן הן ניתנות לקריאה בקלות לכל מי שיש לו הרשאת מנהלן (Administrator).

התגובה של מיקרוסופט הגיעה כמעט מייד. לטענת החברה, היא השקיעה משאבים רבים כדי למנוע כניסה של פורצים למערכת ההפעלה ולמעשה, מדובר באחד הנושאים שנמצא בראש העדיפויות שלה.

"מיקרוסופט מתייחסת לפרטיות המשתמשים שלנו ולנתונים שלהם בראש העדיפויות. יש הרבה דברים שאנחנו עושים בנושא הזה, וכחלק מכך, אנחנו לא מאחסנים סיסמאות כטקסט פשוט. יותר מכך, אנחנו משקיעים רבות כדי למנוע מהאקרים בכלל לגשת לנתונים שלכם", הודיע דובר מטעם החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים