דיווחים: PayPal תפטר מאות עובדים

החברה תפטר כ-3% מכוח האדם שלה, במסגרת המאמצים לקצץ בהוצאות על מנת להגביר את התחרותיות בשוק הלוהט של התשלומים המקוונים ● מרבית המפוטרים יהיו ממחלקות המוצרים והטכנולוגיה

PayPal מתכוונת לקצץ כ-3% מכוח האדם שלה ולפטר בשבועות הקרובים בין 300 ל-400 מבין כ- 13 אלף עובדיה. זאת, במסגרת מהלך שמוביל הנשיא החדש של החברה, דיוויד מרכוס, לקיצוץ בהוצאות. מרכוס מעוניין להגביר בכך את התחרותיות בשוק הלוהט של התשלומים המקוונים, בו החלו לפעול באחרונה, בין השאר, חברות הסטארט-אפ WePay ו-Stripe.

הידיעות על הפיטורים המתוכננים פורסמו בסוכנויות הידיעות בלומברג (Bloomberg) ורויטרס (Reuters), ושתיהן נסמכות על מקורות אנונימיים. מרבית המפוטרים יגיעו ממחלקות המוצרים והטכנולוגיה.

מ-PayPal נמסר בתגובה, כי "הודענו לעובדים על התוכניות המתגבשות. לא דנו עדיין בהשפעות של תוכניות אלה על העובדים במחלקות המוצרים, הטכנולוגיה והשיווק".

מרכוס, שהקים את חברת הסטארט-אפ Zong לתשלומים במכשירים סלולריים, מונה לתפקיד מנכ"ל PayPal ביולי אשתקד, לאחר שאי-ביי (eBay) רכשה את Zong. מנכ"ל אי-ביי, ג'ון דונהיו, הסביר את המינוי של מרכוס ברצון להזרים ל-PayPal, שנמצאת בבעלותה, "דם חדש של חברת סטארט-אפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים