תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם צבי ברונר מחברת מלם-תים, הנמנית על שותפותיה של סימנטק ישראל

לקראת כנס "2012 Technology Day" של סימנטק ישראל, 31 באוקטובר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

14/10/2012 12:22

הצג בקצרה את החברה שלך ואת תחומי פעילותכם.
קבוצת מלם-תים הינה אחת מקבוצות ה-Systems Integration הגדולות, עם קו מוצרים ושירותים מגוון ביותר. לקבוצה כ-3,500 עובדים. הקבוצה עוסקת ברוב פעילות ה-IT  בארץ, עם לקוחות רבים ומובילים בכל מגזרי המשק הישראלי.

מהם בעיניך אתגרי ניהול ואבטחת המידע המרכזיים שקיימים בשוק הישראלי?
בכל ארגון יש מגוון מערכות מחשוב (ERP, מערכות Groupware, ניהול תוכן, שו"ב וכו'). ככל שהארגון  גדול ומורכב יותר, יש ריבוי של מערכות הטרוגניות עם דרישות אבטחה, ניהול ושימור נתונים שונים. כמו כן,  האינטראקציות בין המערכות הללו דורשות אבטחה, זמינות מקצה לקצה ופתרון להתאוששות מפני אסון.

תאר את שיתוף הפעולה שלכם בשנה האחרונה עם סימנטק בישראל.
הקבוצה משתפת פעולה עם סימנטק ברוב המכריע של פתרונות סימנטק כולל Data Protection, Storage Management, Archiving, Security, Mobile Device Management וכו'. במילים אחרות, מלם-תים "משחקת על כל המגרש" של סימנטק, ומשלבת את הפתרונות הנ"ל בפרויקטים של הקבוצה.

מה השימוש שאתם עושים עם פתרונות סימנטק אצל לקוחותיכם? אילו פתרונות מקרב פורטפוליו הפתרונות החדש של סימנטק יישמתם אצל הלקוחות?
חברת סימנטק נחשבת בקבוצת מלם-תים כספק אסטרטגי. לכן, אנו מקפידים לשמר את כל ההסמכות הגבוהות ביותר ואת כל הידע הנדרש כדי ליישם ולתמוך במרבית הפתרונות. למלם-תים ישנם מספר רב של לקוחות בתחום גיבויי נתונים, ארכיב, זמינות מידע ו-DR, וניהול מערכות אחסון. כיום משקיעה הקבוצה מאמצים לשדרג את הלקוחות לגרסאות המתקדמות ביותר ולשלב את מערכות ה- Appliance החדישות סל סימנטק בכדי לנצל את התכונות החדשות המדהימות.

הצג בקצרה סיפור הצלחה מהשנה החולפת עם פתרונות סימנטק אצל לקוח.
למלם-תים מספר סיפורי הצלחה השנה. בחרנו לציין את פרויקט הגיבוי וארכוב מידע שביצענו בבית החולים הדסה בעזרת סביבת NetBackup של סימנטק. חשוב לציין, שבתחום הרפואי, ההתקדמות הטכנולוגית מספקת מגוון מערכות אבחון אשר מייצרות המון מידע רפואי אשר חיוני לשמר אותו.  אנו גאים בכך שמרכז רפואי הדסה בחרה בסביבת  NetBackup ובמלם-תים ליישם מערכת זו.

איך אתה רואה את מעמדה של סימנטק בתחום ניהול ואבטחת מידע?
רובם המכריע של מוצרי סימנטק ידועים כמובילים בתחומם. לכן טבעי ללקוח לבחון מוצרי סימנטק בכל תחום אשר קיים בו פתרון של החברה. אנו צופים שבעתיד הלא רחוק, השילוב בין פתרונות סימנטק יאפשר ללקוחותינו המשותפים לנהל סביבות מחשוב מתקדמות ביעילות ובביטחון.

אירועים קרובים