תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Outbrain בחרה ב-ServiceWise להטמעת מערכת CRM מבוססת Selsforce.com

במסגרת העסקה, יצאו נציגי ServiceWise לתמוך בתהליך ההטמעה של המערכת בסניפיה של Outbrain באירופה

14/10/2012 12:27

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של Salesforce.com הבינלאומית בישראל, סיימה בהצלחה הטמעת מערכת CRM מבוססת Selsforce.com.

Outbrain, ברשימת הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2012 מונה בין לקוחותיו ענקיות מדיה בארה"ב, באירופה וכן אתרי האינטרנט הגדולים בישראל. המערכת של Selsforce.com, מבוססת ענן, נבחרה על מנת להתאים לפעילותה הייחודית של Outbrain במכירות ובשירות לארגונים מסוגים שונים: אתרי תוכן, מפרסמים ומותגים.

גלעד דה פריס, סמנכ"ל אסטרטגיה בחברת Outbrain, אומר: "כארגון גלובאלי בתחום מתפתח, היינו צריכים להתאים את חוויית ה-CRM לתהליך העבודה הייחודי לנו. ServiceWise סייעה בידינו להימנע מטעויות עיצוב וליישם את Salesforce באופן חלק ובמינימום מאמץ, בכל רחבי הארגון".

עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise , אומרת: "ההטמעה המוצלחת ב-OutBrain נבעה במידה רבה משני גורמים חשובים: הטמעה בעזרת גורמי מפתח מובילים בתהליך היישום, והיכולת שלנו לנצל את הגמישות הגבוהה של Salesforce CRM על מנת להתאים את מילון המושגים של ה-CRM למושגים העסקיים שרלוונטיים לחברה תוך התחשבות בייחודיות הגיאוגרפית של כל איזור פעילות עיקרי בחברה".

אירועים קרובים