חיים סבן מנהל מגעים לרכישת פרטנר תמורת כ-400 מיליון דולרים

לפי הדיווחים, סבן ירכוש כ-40% ממניות סקיילקס, החברה האם של פרטנר ● הרכישה תתבצע בשלבים, כאשר בכל שלב ירכוש סבן חלק מהמניות ויזרים הון לחברה ● סקיילקס הודיעה היום (א') לבורסה, כי היא "מנהלת החברה מגעים עם קבוצת סבן, ובמקביל בוחנת עסקות אחרות עם גורמים נוספים" ● עם זאת, כתבה, "אין כל ודאות, כי המגעים כאמור יבשילו לעסקה מחייבת"

קבוצת סבן, בבעלות איש העסקים חיים סבן, מנהלת בימים אלה מגעים לרכישת השליטה בפרטנר מידי סקיילקס (החברה האם של פרטנר), שבבעלות איש העסקים אילן בן דב.

סקיילקס הודיעה היום (א') לבורסה בתל אביב, כי "בעקבות קבלת הודעת הביטול של עסקת האצ'יסון פועלת החברה לאיתור עסקות שונות, הן מימוניות והן ביחס לאחזקותיה בחברת פרטנר תקשורת. במסגרת פעולות אלה מנהלת החברה מגעים עם קבוצת סבן, ובמקביל בוחנת עסקות אחרות עם גורמים נוספים. יחד עם זאת, במועד דו"ח זה טרם התגבשו הסכמות עם גורם כלשהו ולפיכך אין כל ודאות, כי המגעים כאמור יבשילו לעסקה מחייבת".

לפי הדיווחים, סבן ירכוש כ-40% ממניות סקיילקס תמורת כ-400 מיליון דולרים. הרכישה תתבצע בשלבים, כאשר בכל שלב ירכוש סבן חלק מהמניות ויזרים הון לחברה. העסקה אמורה להיסגר בשבועיים הקרובים.

בתחילת יוני השנה הודיעה סקיילקס, כי האצ'יסון תרכוש 75% ממניותיה תמורת 125 מיליון דולרים. באוגוסט חזרה בה האצ'יסון מכוונה זו וכמה גופים ניהלו מגעים עם סקיילקס בנוגע לרכישתה.

חיים סבן ידוע בעיקר בהשקעותיו בעסקי הטלוויזיה. ב-2005 רכש חלק ממניות בזק ומכר אותן ברווח גדול לשאול אלוביץ' לפני כשלוש שנים. מאז הוא לא ביצע השקעות גדולות בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים