יובל סברוני, אורקל: "כמחצית מהחברות הישראליות הנמצאות בקשרי OEM עם אורקל, מייצרות הכנסות לעצמן ולאורקל"

"אנו עובדים עם יותר מ-300 יצואני תוכנה ISV’s ו-OEM's וסטארט-אפים, ועם חלק מכריע של חברות שמפתחות יישומים ומוכרות אותן לשוק העולמי", אומר סברוני, סמנכ"ל בכיר ליצואני תוכנה ISV's ו-OEM's באורקל ישראל ● לדבריו, "יותר מ-300 יצואני תוכנה מובילים מתבססים על טכנולוגיית אורקל על מנת להצליח בשוק הבינלאומי"

14/10/2012 13:09

הכנס השנתי Oracle OpenWorld ללקוחות ולשותפים של אורקל (Oracle), שנערך במרכז הכנסים של סן פרנסיסקו, הוא חוויה לכלל לקוחות החברה. הכנס מגלם בתוכו ערך מיוחד עבור יצואני התוכנה הישראליים. מצד אחד, זו הזדמנות עבורם לחשוף את הפתרונות שלהם לקהילת הלקוחות העולמית של אורקל, בפני עשרות אלפי המשתתפים בכנס (השנה השתתפו למעלה מ-50,000), ובמקביל הם זוכים להשתתף בפורומים ובמפגשים מקצועיים הנערכים בתחומי פעילותם. מצד שני, זו הזדמנות אדירה ביצירת הקשרים הנוצרים בין מנהלי הטכנולוגיות והמוצרים של אורקל בעולם, עם יצואני התוכנה ועם הלקוחות שבשטח. כך, היצואנים יכולים לדעת מהי מפת הדרכים של אותם מוצרים וטכנולוגיות ולהיפגש עם מובילי הפיתוח באורקל עצמה, הן פורמלית וגם בלתי פורמלית – ולקבל עצות מכלי ראשון.

רשימה ארוכה ומכובדת של ISV's ו-OEM's ישראליים השתתפו השנה בכנס הלקוחות והשותפים השנתי של אורקל, ביניהם: ג'ייפרוג, קמינריו (Kaminario), אמדוקס (Amdocs), קומברס (Comverse), מלאנוקס (Mellanox), פרסייס (Precise), פאנאיה (Panaya) וכן LivePerson ו-NICE Systems. חלק מהחברות, כמו מלאנוקס, פאנאיה, ג'ייפרוג וקמינריו, אף הציגו בתערוכת השותפים הענקית שלוותה את הכנס.

חשיבות מיוחדת לקהילת יצואני התוכנה הישראלית היתה בעת ההכרזה בכנס על בסיס הנתונים החדש Oracle DB 12c העתידי, שיהיה בעל יכולות ייחודיות לפיתוח והרצת פתרונות ה-ISVs בתצורת ענן. "אנו עובדים עם יותר מ-300 יצואני תוכנה, ISV’s ו-OEM's, וסטארט-אפים, ועם חלק מכריע של חברות שמפתחות יישומים ומוכרות אותן לשוק העולמי", אומר יובל סברוני, סמנכ"ל בכיר ליצואני תוכנה ISV's ו-OEM's באורקל ישראל. סברוני עומד בראש האגף זה 15 שנים, מיד לאחר פתיחתו של הסניף המקומי של החברה בישראל, בניהולו של משה חורב.

כריס בייקר (משמאל), סגן נשיא בכיר באורקל העולמית, המנהל את תחום ה-Global ISV's & OEM's, הוא ידיד אישי קרוב של אורקל ישראל ושל יובל סברוני, כפי שוודאי ניתן לראות בתמונות. צילום: פלי הנמר

"מדובר על שיתוף פעולה של אורקל ישראל עם שוק ההיי-טק הישראלי, שמפתח מערכות ומשווק אותן בכל העולם. יותר מ-300 יצואני תוכנה מובילים מתבססים על טכנולוגיית אורקל על מנת להצליח בשוק הבינלאומי", אומר סברוני.

סקר שערכה IDC ישראל העלה, כי 83% מכלל יצואני התוכנה הישראליים, הם יצואנים מבוססי טכנולוגית אורקל. לדברי סברוני, מדובר בחברות גדולות ומוכרות – בהן הגדולות והמצליחות ביותר בתחומן, דוגמת אמדוקס, קומברס, ECI ,NDS ,Ex-Libris ורבות נוספות. "אנחנו מלווים את החברות הללו מהשלב הראשוני, הפיתוח, ולאחר מכן עוזרים להן בשיווק ובמכירות בחו"ל. כך, אנו מקדמים את עסקיהן. כמחצית מהחברות הישראליות, יותר מ-150 שעמן אורקל נמצאת בקשרי OEM, כבר מייצרות הכנסות לעצמן ולאורקל. הן מטמיעות על הפלטפורמות שלהן את מגוון המוצרים והטכנולוגיות שלנו", אומר סברוני.

חברים טובים, כבר אמרנו? צילום: פלי הנמר

אורקל ישראל היא המדינה המצטיינת בצורה בולטת בפעילות Global ISV's & OEM's של אורקל העולמית, הן בקצב הצמיחה השנתי והן בתרומה המשמעותית היחסית לכלל ההכנסות של אורקל.

נציגי אגף יצואני התוכנה, ISV's ו-OEM's, אורקל ישראל. מימין: מישל בן אוליאל, זיו עומר, יובל סברוני ובוריס דהב

מרכז הכנסים בסן פרנסיסקו, מוסקונה שמו, הפך למעין מכה של תעשיית התכונה העולמית ושל יצרני התוכנה מישראל, העולים לרגל אליו בכנס השנתי Oracle OpenWorld. השנה הכנס משך מעל 50,000 משתתפים מהעולם, מעל 200 מישראל ועשרות מהם מנהלי ומקצועני יצרניות ויצואניות תוכנה כחולה-לבנה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים