יושב ראש גוגל: "מיקרוסופט – לא בין ארבע החברות המשפיעות ביותר על הטכנולוגיה"

"יש הרבה חברות בעלות משאבים כספיים רבים, חכמות ומנוהלות היטב, שלא הצליחו להציע מוצרים מתקדמים באמת", ציין אריק שמידט ● עם זאת, הוא אמר, כי "נראה מה יולידו המוצרים החדשים של מיקרוסופט" ● שמידט העריך שיכולה להיות למחשבי Surface של מיקרוסופט השפעה משמעותית - אם הם יצליחו

למחשבי Surface של מיקרוסופט (Microsoft) יכולה להיות השפעה משמעותית על שוק המכשירים הניידים, אם הם יזכו להצלחה – כך אמר אריק שמידט, יושב הראש הביצועי של גוגל (Google). שמידט אמר את הדברים בראיון פומבי שהעניק לבלוג All Things D.

לדבריו, מיקרוסופט לא נכללת, לפי שעה, בין ארבע החברות המשפיעות ביותר על הטכנולוגיה. "נראה מה יולידו המוצרים החדשים של מיקרוסופט", אמר. "יש הרבה חברות בעלות משאבים כספיים רבים, חכמות ומנוהלות היטב, שלא הצליחו להציע מוצרים מתקדמים באמת".

על פי שמידט, מיקרוסופט הקימה "מבנה מונופוליסטי" סביב מערכת ההפעלה חלונות (Windows) ומחשבי ה- PC, אך הוא לא סבור שמודל זה מתאים לשוק המכשירים הניידים. הוא צופה שחברות שישלבו חומרה ותוכנה יזכו להצלחה הגדולה ביותר.

אפשר לתהות על אמירה זו, שכן במערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל משתמשות יצרניות טלפונים רבות שאינן משתפות עימה פעולה בצורה הדוקה. מצד שני, כדאי לזכור שגוגל רכשה את מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) ומציעה גם את מכשירי Nexus תחת שם המותג שלה.

שמידט אמר, כי "יהיו פתרונות רבים שישלבו בין חומרה לתוכנה וישמשו לניהול המכונית, המוזיקה, המקרר – והחיים בכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים