תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Balink טכנולוגיות ופתרונות ענן – הלכה למעשה

בעקבות Dreamforce ולקראת CloudCon

14/10/2012 15:11

יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, נבחר להיות אחד מבין 3 דוברים אשר הציגו השנה בכנס 2012 Dreamforce את החזון, הפתרונות והמוצרים שחברת Salesforce מפתחת לתחום המובייל. יניב הוזמן על ידי Salesforce להרצות בכנס העולמי על שילוב טכנולוגיית HTML5 במימוש פתרונות מתקדמים למובייל לעסקים אשר הטמיעו Salesforce.

Balink, שותפה עסקית בכירה של Salesforce.com, מתמחה בפיתוח ואספקת פתרונות ושירותי B2B מבוססי טכנולוגית הענן Force.com, המאפשרים לארגונים למנף את ההשקעה האסטרטגית שביצעו במחשוב ענן. הרצאתו של יניב עסקה בפתרונות עסקיים לאפליקציות ניידות, ובמהלכה סקר יניב דרכים לפיתוח, אפיון ובחינת האלטרנטיבות להטמעת יישומים ניידים בארגונים, והשיק את FieldCatalog, הפתרון החדש שפתחה Balink לניהול קטלוג מוצרים בסביבת Salesforce.com.

Field Catalog, שנועד לשמש את צוותי המכירות בשטח, הותקן מבעוד מועד בטאבלטים של אנשי המכירות שנכחו בכנס Dreamforce ואפשר להם להדגים את המוצר למשתתפים. כמו כן, השיקה Balink בכנס את QuoteEditor – פתרון מתקדם למודול ה-Quote הסטנדרטי של Salesforce, אשר משפר משמעותית את גמישות ואיכות הפקת הצעות המחיר בסביבת ה- CRM. פתרון זה זוכה להתעניינות רבה בקרב משתמשי Salesforce.com בארץ ובעולם.

עוצמתה של Salesforce.com כמי שהביאה את בשורת הענן לארגונים, כמו גם תפיסת "הלקוח במרכז" של החברה הומחשו היטב, הוצגו סיפורי לקוח והדגמות של היישומים: Salesforce Touch פלטפורמה לפיתוח במובייל, שמתאימה לכל התקן נייד ומאפשרת לבחור בין עבודה בסביבת HTML5 לעבודה בסביבת נייטיב, Chatter Communities לניהול הרשת החברתית הפנים ארגונית שהוכרזה לפני שנתיים וחצי, והשנה הושקה כתשתית וכפלטפורמה לתקשורת גם מחוץ לארגון, S Marketing cloud לניהול שיווק מבוסס ענן המשתלב בענן הכללי של החברה, Work.Com לניהול משאבי האנוש, ועוד…

גם בכנס CloudCon שיערך בארץ ב-16 באוקטובר, 2012, תציג Balink את החיבור בין הפתרונות השונים שהושקו בכנס Dreamforce ותמחיש את דרכי היישום הקונקרטיות של כל אחד מהפתרונות. בין היתר יודגמו יכולות ה-Salesforce Touch באמצעות אפליקציית FieldCatalog החדשה של Balink, פיתוח אפליקציות באמצעות פלטפורמת Salesforce.com, ומינוף פלטפורמת Force.Com לבניית ממשק שקוף לחלוטין בין מערכת ה-CRM  בתחום התמיכה (Service cloud) ובין דף ה-Facebook החיצוני של הארגון, לשם אינטראקציה מלאה ושוטפת בין צוות התמיכה ללקוחות הארגון ברשת החברתית החוץ ארגונית.

מיומנויות התכנון, הפיתוח והיישום ש-Balink מספקת ללקוחותיה משתלבות עם גישה מעשית, ומערך ייחודי של רכיבי מערכת, ומחזקים את מיצובה של Balink כמומחית באספקת פתרון אינטגרטיבי מלא של הטמעה ופיתוח מערכות CRM מבוססות טכנולוגית Salesforce.com. יכולות אלו נשענות על ניסיונה העשיר בשלושה ערוצים מרכזיים: פיתוח והטמעת פתרונות ענן מותאמים אישית על בסיס טכנולוגית Force.com, פיתוח קונקטורים ו-Adds ons כולל תכנון ארכיטקטורה, פיתוח ותמיכה בשילוב המוצר בסביבת Salesforce.com .com, והקמה, קסטומיזציה והטמעת מערכי CRM של Salesforce.com.

למעלה מ-500 אתרי לקוחות משתמשים בפתרונות ה-AppExchange שיישמה Balink, ומאפשרים להשלים תהליכים עסקיים חיוניים, ניידים ופנים ארגוניים, בסביבות הענן Cloud Salesforce Sales ו-Salesforce Service Cloud. הפתרונות החסכוניים ש-Balink מספקת לתהליכים ייעודיים מאפשרים גם למוסדות חינוך ומלכ"רים להפיק את המירב מעוצמת הגמישות של פלטפורמת Force.com.

חבילות האינטגרציה היעילות ש-Balink מספקת מבטאות את הסינרגיה שהיא יוצרת בין פתרונות מובילים לטכנולוגית Salesforce.com ומסייעות לשותפי ISV רבים, לשלב את פתרונותיהם בטכנולוגית Salesforce, תוך יצירת  ערך אמיתי ללקוחותיה של Salesforce.com.

אירועים קרובים