זעזועים בצמרת פרטנר: שילוב אגפים ועזיבת סמנכ"לים

החברה החליטה לחזור למודל הארגוני של 2005, שלדבריה יסייע לה לקדם את האסטרטגיה של המיקוד בלקוח מרגע שהוא יוצר קשר עם החברה ולאורך כל תהליכי ההתקשות עמו ● בין השינויים: חטיבת הלקוחות הפרטיים תאוחד עם העסקיים, תבוטל חטיבת התפעול ויורחבו סמכויותה של חטיבת משאבי האנוש

פרטנר הודיעה היום (א') על שינויים במבנה הארגוני של החברה, הכוללים קיצוצים ואיחוד חטיבות. זאת במסגרת מאמציה להתאים את פעילותה למציאות התחרותית והמאתגרת בשוק הישראלי.

החברה החליטה לחזור למודל הארגוני של 2005, שלדבריה יסייע לה לקדם את האסטרטגיה של המיקוד בלקוח מרגע שהוא יוצר קשר עם החברה ולאורך כל תהליכי ההתקשות עמו. במסגרת השינוי, תאוחד חטיבת הלקוחות הפרטיים עם חטיבת הלקוחות העסקיים. בראש החטיבה החדשה יעמוד אבי כהן, מי שכיהן עד עתה כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות העסקיים.

חטיבת התפעול תבוטל, ואגפיה יוכפפו לסמנכ"ל התפעול הראשי, מנחם תירוש, האחראי גם על חטיבת ה-IT והטכנולוגיה. חטיבת משאבי האנוש תורחב ותשלב את תחום המינהל והמשק, כולל בינוי ורכב – שיועברו אליה מחטיבת התפעול. בראש חטיבת משאבי אנוש תעמוד עינת רום, שכיהנה כסמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים בשנתיים האחרונות. חיים לנדאו, שהיה סמנכ"ל התפעול, יפרוש מתפקידו, כמו גם גיז'רמו קודנר, שכיהן כסמנכ"ל משאבי האנוש.

עוד הודיעה החברה, כי יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק והתוכן ומנועי הצמיחה של החברה, יסיים את תפקידו במועד שנקבע מראש, בפברואר 2013. בימים אלה מתקיים תהליך איתור ומיון לתפקד זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים