IFN-יעל הטמיעה מערכת ארכיון וניהול מסמכים בבנק הבינלאומי; ההיקף: שני מיליון שקלים

המערכת מהווה פתרון כלל ארגוני לניהול של מסמכי המידע הפיננסי בקבוצת הבינלאומי והיא מבוססת על תשתית FileNet P8 Content Manager של יבמ ● מדובר בפתרון ארגוני כולל לשליפה ולאחזור של מיליוני מסמכים בתצורות שונות לארכיוני המחלקות השונות בבנקים של הקבוצה, שמאפשר ניהול מסמכים, חיפוש ואחזור טקסט, טעינות מסיביות של נתונים, פתרונות סריקה ומפתוח, כולל מנועי OCR למפתוח אוטומטי

IFN מקבוצת יעל וצוות הפיתוח של מת"ף, זרוע ה-IT של הבנק הבינלאומי, הטמיעו בבנק את מערכת פיילנט-יבמ (FileNet-IBM) לארכיון ולניהול מסמכים ממוחשב. הפרויקט ארך עשרה חודשים והסתיים באחרונה, והוא כולל תחזוקת המערכת למספר שנים. היקפו נאמד בשני מיליון שקלים.

המערכת שהוטמעה מחליפה מערכת ותיקה של יבמ (IBM) ששירתה את הבנק. היא מהווה פתרון כלל ארגוני לניהול של מסמכי המידע הפיננסי בקבוצת הבינלאומי. הפתרון מבוסס על תשתית FileNet P8 Content Manager של הענק הכחול. הוא הותאם לצרכים המיוחדים של הבנק ויספק שירותים למאות משתמשים. מדובר בפתרון ארגוני כולל לשליפה ולאחזור של מיליוני מסמכים בתצורות שונות לארכיוני המחלקות השונות בבנקים של הקבוצה, כמו מחלקות קופות גמל, הלוואות, משכנתאות ומידע מסניפים.

הפתרון מאפשר ניהול מסמכים, חיפוש ואחזור טקסט, טעינות מסיביות של נתונים, פתרונות סריקה ומפתוח, כולל מנועי OCR למפתוח אוטומטי.

לדברי יוסי וולפרט, ראש צוות פיתוח בבנקאות וירטואלית במת"ף מקבוצת הבינלאומי, "הצלחנו להשלים בהצלחה את הפרויקט ולהעלות את המערכת בזכות כלי הפיתוח של יבמ לסביבת ג'אווה (Java), שמאפשרים פיתוח עצמאי".

משה יבניאל, משנה למנכ"ל IFN, הוסיף שהחברה תומכת במערכות ה-IT של הבנק הבינלאומי כבר יותר מעשור וכי "הפרויקט הזה מהווה המשך ישיר של מערכת היחסים שבינינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים