אומניטק ביצעה פרויקט וירטואליזציה ואחסון בקבוצת סלע בהיקף כ-250 אלף שקלים

מטרת הפרויקט הייתה מעבר לסביבה וירטואלית ופתרון אחסון מרכזי, והוא נועד לשרת את כל שירותי ה-IT של הקבוצה ● לצורך כך הקימה אומניטק תשתית מיחשוב וירטואלית להפעלת האתר המרכזי ● הפתרון שהוטמע כלל שרתים של דל, מערך אחסון מרכזי EqualLogic Dell, תשתית וירטואלית של מיקרוסופט, שדרוג שרת האקסצ'יינג לגרסת 2010 והטמעת מערכות גיבוי של Backup Exec מבית סימנטק

אומניטק מקבוצת מלם-תים ביצעה פרויקט איחוד ומעבר לווירטואליזציה ואחסון מרכזי בקבוצת סלע, בפרויקט בהיקף כרבע מיליון שקלים. הפרויקט החל במאי השנה והסתיים באחרונה.

לקבוצת סלע שתי זרועות עיקריות: מכללת סלע וסלע – המרכז הטכנולוגי, כאשר המכללה קיימת מזה 22 שנים. מטרת הפרויקט הייתה מעבר לסביבה וירטואלית ופתרון אחסון מרכזי, והוא נועד לשרת את כל שירותי ה-IT של הקבוצה. לצורך כך הקימה אומניטק תשתית מיחשוב וירטואלית להפעלת האתר המרכזי. הפתרון שהוטמע כלל שרתים של דל (Dell), מערך אחסון מרכזי EqualLogic Dell, תשתית וירטואלית של מיקרוסופט (Microsoft), שדרוג שרת האקסצ'יינג (Exchange) לגרסת 2010 והטמעת מערכות גיבוי של Backup Exec מבית סימנטק (Symantec).

לפני המעבר לסביבה וירטואלית ופתרון אחסון מרכזי התבססה קבוצת סלע על מערכת שעבדה ללא שרידות, שלא אפשרה לספק שירות למשתמשים במקרה של כשל מערכתי. הסביבה הווירטואלית החדשה מתבססת על יכולות Microsoft Hyper V, עם סביבת ניהול כוללת לכלל השרתים הפיזיים והווירטואליים במערכת.

לדברי אבי דרוקר, מנמ"ר קבוצת סלע, "הפתרון שהוטמע קידם אותנו לקראת השינויים בעולם המיחשוב העתידי, בו הדרישות לכוח מיחשוב ואחסון גדלות מיום ליום. הפתרון יספק לנו מענה מתקדם בהיבטים שונים, כגון ניהול מערך רב לאומי, ניהול מאות קורסים וניהול עשרות פרויקטים".

אריאל אברג'ל, סמנכ"ל מכירות באומניטק, אמר ש-"הפתרונות שהוטמעו בקבוצת סלע מאפשרים לחברה שליטה מלאה ובקרה על כל נושא גיבוי הנתונים ואחסון מידע קריטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים