תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם ראם מגן, מנהל ערוצי ההפצה והשותפים בסימנטק ישראל

לקראת כנס "2012 Technology Day" של סימנטק ישראל, 31 באוקטובר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

15/10/2012 10:14

סימנטק היא חברה עתירת פתרונות וטכנולוגיה. אם היית צריך לתמצת במשפט אחד את פעילותכם, מה היית אומר?
במשפט אחד הייתי אומר: "סימנטק מגנה על אנשים ומידע". חשוב שאנשים יכירו אותנו כך. לאורך השנים זוהינו תחת מותגים רבים, כגון נורטון אנטי וירוס או וריטאס. כיום סימנטק הינה החברה המובילה בעולם בהגנה על המידע העסקי והאישי של כולנו.

מהו לדעתך המהלך החשוב שביצעה סימנטק השנה?
המגמה העולמית המתגברת של BYOD – Bring Your Own Device, כשעובד מביא את המכשיר והמחשב הפרטיים שלו ומבקש להפעיל ולקבל עליהם את שירותי החברה בה הוא מועסק (דואר, אפליקציות, CRM, וכו'), מייצרת אתגר לא פשוט לארגון: לשלוט ולנהל את המידע והאפליקציות הארגוניות ללא צורך לנהל את המכשיר או את התכנים הפרטיים של אותו עובד, וכל זאת בסביבה מוגנת ומנוהלת בצורה נוחה וקלה. במענה לצורך חשוב זה רכשה סימנטק השנה את החברותNOKUNA  וODYSSEY – כתוספת והעשרה לפתרון כולל לעולם ה-Mobile. עוד מהלכים חשובים השנה הם השקת מכונות הגיבוי המתקדמות מבית NetBackup ו-BackupExec, וכן השקת גרסת  BE 2012 R1 (הכוללת יכולות V2V וניהול מתקדמות).

תאר את שנת הפעילות האחרונה בתכנית השותפים של סימנטק בישראל
סימנטק משקיעה משאבים רבים בפתרונות מתקדמים והטמעתם בלקוחותיה בישראל, אך משאבינו היקרים ביותר הינם שותפינו העסקיים, העמלים ימים ולילות על מנת שלקוחותינו יכולו לקבל את התמורה הראויה לכספם, בתקופה מאתגרת מאד כלכלית.

בשנה האחרונה הועצם תהליך השדרוג ברמות השותפות עם סימנטק לרמת Master. רמה זו מאפשרת להציע את פתרונותינו ברמת הייעוץ וההטמעה הגבוהים ביותר, בדגש לרמת השליטה והידע. כלים אלו משפרים ומייעלים את תהליך ההתקנה ומוזילים עלויות ללקוח.

כיצד מאופיין שוק ה-SMB בישראל בהיבט של ניהול ואבטחת מידע?
לא ניתן להתייחס לשוק ה-SMB באופן כולל. יש לקוחות עם מודעות גבוהה יותר ויש לקוחות עם פחות. המידע החיוני יקר לכולם, והסיכונים לאובדן או זליגה של מידע קיימים אצל כל הלקוחות – גדולים כקטנים. ההבדל הוא במודעות וביכולות להערך למצב של אסון אובדן מידע. לא ניתן לומר שיש מודעות ראויה בנושא, והייתי שמח לראות הרבה יותר לקוחות שמתדיינים איתנו בנושא. ככל שנוכל לשתף מניסיוננו, נראה שיפור בהבנה של הקשיים והסכנות, על כל המשתמע מכך.

מהם האתגרים המרכזיים של עסקי SMB וכיצד הם יכולים לשפר את רמת האבטחה של עסקיהם?
כאמור, הכול מתחיל במודעות. כל גוף עסקי שיפנה אלינו לקבלת ייעוץ בנושא, יבין שלכל סכנה אפשרית יש דרך מיגון, ואפשר למנוע את הבלתי נמנע. מגוון הפתרונות המוצעים לעולם שיתוף המידע הוא רחב, וכולל פתרונות הצפנה, זליגת מידע, ניהול מידע ארגוני על מכשירים סלולריים, הקשחות, ניתוח אירועי אבטחה ומיגון התקנים.

בימים אלה מושקות חבילות ה-Appliances החדשות של סימנטק בישראל. מהי התועלת ללקוחות SMB?
מדובר במהפך בכל מה שהכרנו עד היום בעולם הגיבויים. בעבר נזקקנו לחומרה ודיסקים שיוכלו לעמוד מאחורי הביצועים שהבטחנו ללקוחותינו. היום לא צריך לחפש יותר. המוצר החדש יספק מענה מלא ומקיף לכל צרכי הלקוח ודרישות המערכת, יעניק ביצועים גבוהים מאוד, יצמצם את חלון הגיבוי באופן משמעותי, וישפר את דחיסת הנתונים ו-DEDUP (מניעת כפילויות) באופן שלא הכרנו.

אירועים קרובים