תוכן שיווקי

Pro .NET Performance – למקסם את ביצועי האפליקציות

מומחי סלע בהשקה יוקרתית של ספר חדש בתחום פיתוח .NET

15/10/2012 12:26

רק שלושה חודשים מאז השיקה סלע את ספרי ההדרכה הרשמיים לווינדוס 8, ובסלע כבר ממשיכים להצעיד את הטכנולוגיה קדימה ולהוציא לאור ספר חדש בנושא ביצועי .NET. לאחרונה זכתה סלע זו השנה השנייה ברציפות, בפרס מטעם מיקרוסופט העולמית בתחום החדשנות והיצירתיות בעולם ההדרכה. עם פרסום הידיעה על המדריך החדש, מוכיחה סלע שוב כי היא ספקית חומרי ההדרכה הטובה והחדשנית ביותר בעולם ה-IT.

Pro .NET Performance נועד למתכנתי .NET השואפים למקסם את ביצועי האפליקציות שלהם. עבודה עם הספר מצריכה ידע בסיסי בווינדוס וב-CLR, אך הספר ממלא את הפערים כשנדרש. שימוש בספר לצורך מדידת ביצועים ושיפור ביצועים אינה מצריכה ידע מוקדם בכלים כלשהם. הספר מתעמק בקרביים של מערכת ההפעלה ושל .NET, וכן במאפייני החומרה המשפיעים על ביצועי האפליקציה. הספר משופע בדוגמאות קוד C# ומכיל המון טיפים שיעזרו לסחוט מביצועי האפליקציות את המקסימום ע"י שימוש חכם במעט משאבי זיכרון, ניצול נכון של משאבי המעבד ומקבול על גבי מספר רב של מעבדים וכרטיסים גרפיים, ואופטימיזציה של פעולות קלט/פלט. עוד מביא עמו המדריך טיפים מעשיים, מקרים לדוגמא, וידע טכני מעמיק למפתחים וארכיטקטים מנוסים. המדריך זמין לרכישה באמאזון וכן ניתן להשיגו בגרסת קינדל.

סלע ידועה במוניטין הרב שצברה לה במהלך השנים בתחום ההדרכה וכתיבת קורסים רשמיים. כשותפת זהב של מיקרוסופט, סלע הינה בין החברות הבודדות אשר נבחרו לכתוב קורסים רשמיים של מיקרוסופט (MOC). כמובילה בתחום ההדרכות, נבחרה סלע כספקית הרשמית של מיקרוסופט וחומרי ההדרכה שלה אושרו לשימוש כחומרים הרשמיים ב-Microsoft Courseware Library. עד היום פורסמו כעשרים כותרים רשמיים בספריית השותפים.

Pro .NET Performance מצטרף לרשימה ארוכה של ספרי עיון טכנולוגיים שנכתבו בסלע ול-8 מדריכים רשמיים של מיקרוסופט, ביניהם: Developing WCF Solutions with Microsoft Visual Studio 2010 ו- HTML5 Programming והאחרון המדובר שביניהם -Programming Windows 8. הוצאת מדריך חדשני זה, מהווה אבן שואבת לקהל המתכנתים וממשיך מסורת עתיקת יומין בסלע המשלבת ידע נרחב בעולמות הפיתוח של מיקרוסופט, מומחים בעלי שם עולמי וחתירה לחדשנות ולמצוינות.

על כותבי הספר
סשה גולדשטיין סשה הינו ה-CTO של סלע, MVP של מיקרוסופט בתחום C#, ומומחה בעל שם עולמי בעולם ה-IT. נוסף על תפקידו בסלע, מייעץ סשה לחברות בתחומי דיבאגינג (ניפוי שגיאות), שיפור ביצועים של אפליקציות, ואפליקציות מבוזרות. סשה נמצא בין המרצים המבוקשים בכנסי מייקרוסופט ומחברם של כמה מדריכים נוספים כגון: NET Performance', '.NET Debugging', 'Windows Internals' ועוד. כמו כן סשה הינו בעליו של בלוג טכנולוגי מוערך ביותר בקרב קהל המפתחים.

דימה זורבלב – יועץ בכיר בסלע בצוות ניפוי השגיאות ושיפור ביצועים. עבודתו של דימה מוכרת היטב בעולם ההייטק הישראלי, והוא עוזר לעשרות לקוחות בשנה לשפר את ביצועי המערכות שלהם ולמצוא באגים "בלתי-אפשריים" בתנאי השטח. דימה משתתף גם באופן פעיל בפיתוח פרוייקטי קוד פתוח באתר CodePlex של מיקרוסופט.

עידו פלטוMVP של מיקרוסופט בתחום מערכות מבוזרות וארכיטקט בכיר בסלע. לעידו ניסיון של 15 שנים בתחום אפליקציות אינטרנט, ולאחרונה גם ב-Windows Azure. עידו מתמחה בתחומי ASP.NET, Silverlight, WCF ו-IIS. עידו הינו מרצה מבוקש בתחומו בכנסים ברחבי העולם, ובילה את רוב 2012 בהרצאות מקצועיות בארץ ובחו"ל.

אירועים קרובים