Software AG הכריזה על פתרונות חדשים בתחום ה-Big Data

החברה הציגה בכנס השנתי שלה באורלנדו את webMethods Business Event - פתרון לאיתור הונאות בארגונים גדולים ● הפתרון עובד בסביבת Big Data וכולל שילוב עם טרקוטה, שהוצג לפני ימים אחדים ● טכנולוגיית CEP מאפשרת לארגון לספק מענה מהיר ובכך למקסם את מגוון המידע

15/10/2012 12:44

Software AG הציגה בכנס השנתי שלה, שנפתח השבוע באורלנדו, מספר פתרונות חדשים לסיוע לארגונים בתחומי ה-Big Data.

אחרי שחשפה לפני מספר ימים את טרקוטה, המספקת פתרונות לניהול הזכרון בטכנולוגיית Big Data, מציגה כעת החברה את webMethods Business Event – פתרון לאיתור הונאות בארגונים גדולים. פתרון זה עובד בסביבת Big Data וכולל שילוב עם פתרון טרקוטה.

המוצר פותח לאחר ש-SoftwareAG איתרה צורך במענה, בעיקר עקב השינויים בשיטות העבודה ותנאי השוק. ה-Big Data טומן בחובו יתרונות רבים, אולם יש בו גם לא מעט סיכונים שצריך להתחשב בהם ולהקטין אותם, אם לא לנסות להימנע מהם בכלל. זאת הסיבה שהמנהלים בעידן המודרני נדרשים לגישה פרו-אקטיבית. אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא תחום ההונאות הארגוניות. ארגון שמאמץ את פלטפורמת Big Data חייב להכין את עצמו עם כלים לאיתור ולזיהוי הונאות בזמן אמת, וזאת על מנת להקטין כלל האפשר את הסיכונים העומדים בפניו. חשוב לזכור שבו זמנית, על הארגון לספק מענה מדויק לצרכי הלקוחות. ניתוח של זרמי המידה האדירים בכמויות ובנפח והשילוב עם מידע היסטורי המאוחסן במאגרי המידע  מספק מענה ניהולי מהיר, יעיל וטוב יותר מול מתחרים אחרים. שם המשחק הוא ניהול יעיל, מדויק עם זמינות גבוהה של מידע וידע מתוך האוקינוס של הנתונים שהארגון נחשף בפניהם בעבודה בסביבת Big Data.

טכנולוגיית CEP
טכנולוגיית CEP (ר"ת Complex Event Processing) של Software AG מאפשרת לאנשי הארגון לספק מענה מהיר, בזמן ובמקום המתאים ביותר ללקוח, ובכך למקסם את מגוון המידע, שמגיע ממספר רב של ממשקים עם הלקוח, בצירוף מידע לא מובנה ממיילים, רשתות חברתיות וטלפונים סלולריים. כל אלה מצטברים לכ-80% מהמידע הקיים כיום בעסקים.

לדברי איתן לב טוב, סמנכ"ל BPE (ר"ת Business Process Excellence) ב-Software AG ישראל, "מיקסום כושר התחרותיות באמצעות שיפור תפעולי מהותי הינו פעולה קריטית בתקופה מאתגרת זו של משבר כלכלי עולמי. זיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, נטרול הונאות, צמצום סיכונים והעלויות שלהם תלויים כולם בניתוח כמויות הולכות וגדלות של מידע וזיהוי מה חשוב או מה שונה וחריג בהן. טכנולוגיית CEP, ניהול מידע In-Memory ו-Messaging מהיר, מספקים יחד את התובנות הללו לתפעול עסקי נכון בזמן אמת".

על פי Software AG מודל המימוש של פתרון ה-CEP לניתוח אירועים מורכבים, webMethods Business Event, מאפשר להשיג זאת באמצעות אסטרטגיה מוגדרת היטב של תבניות מבוססות אירועים. אלה מחפשות באופן פרואקטיבי תבניות מידע ממקורות מסורתיים ולא מסורתיים, ובודקות את ההשפעה על הפעילות העסקית והאסטרטגית ומתאימים אותה לארגון.

תקנות באזל
תקנות באזל, שמתייחסות לרגולציה בינלאומית של הבנקים, קובעות שהבנקים יצטרכו להקצות מאות מיליארדי אירו על מנת לעמוד בדרישות ההון החדשות. דו"ח שפורסם באחרונה על ידי KPMG הדגיש, כי ללחצי הרגולציה על בנקים ברחבי העולם תהיה השפעה על רווחיות ונזילות, אם המודלים העסקיים לא ישתנו. שינויים אלה חייבים לספק שקיפות בזמן אמת לכל העסקות, שיאפשרו חשיפה מאוחדת של העסק. זו תבוא לידי ביטוי באופן מיידי בדרישות הון חדשות. בנוסף, המודלים העסקיים החדשים חייבים לאפשר זיהוי של התנהגות עסקית לא נאותה וטיפול בה במידה ותקרה.

הדו"ח של חברת הייעוץ מתייחס לבנקים בכל רחבי העולם. אצלנו, בישראל, בנק ישראל והבנקים המסחריים מחוייבים גם הם לתקנות באזל ועומדים גם הם בפני אותם לחצים לשנות את המודלים העסקיים, על מנת לשמור על תקנות באזל ומוצר דוגמת Software AG CEPS, שנחשף בימים אלה, שעשוי להוות התשובה לבעיה.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים