סקר: הבעיות ביישום המפות של אפל לא מרתיעות צרכנים שמבקשים לרכוש iPhone 5

הקונים הפוטנציאליים לא רואים בבעיות שהתגלו ביישום המפות של אפל סיבה שלא לרכוש את המכשיר, עולה מסקר שערכה חברת המחקר ChangeWave בצפון אמריקה ● 90% מאלה שכבר קנו את המכשיר ציינו שלא נתקלו בבעיות ביישום

הבעיות שהתגלו ביישום המפות של מערכת ההפעלה iOS 6, בהן הודה גם מנכ"ל אפל (Apple), טים קוק, לא מרתיעות את הקונים הפוטנציאליים של iPhone 5 – כך עולה מסקר שאת תוצאותיו פרסמה בסוף השבוע חברת המחקר ChangeWave.

פול קרטון, סגן נשיא למחקר ב-ChangeWave, ציין שהכיסוי הנרחב במדיה לו זכו הבעיות ביישום המפות של אפל, כמו גם הדיווחים על בעיות תאימות כתוצאה מהשימוש של אפל במחבר Lightning החדש במכשירי iPhone 5, כמעט שלא השפיעו על מספר האנשים שמתכוונים לרכוש את המכשיר. לדבריו, מהסקר עולה ש-"שתי הבעיות אינן נתפסות כסיבה שלא לרכוש את iPhone 5".

הסקר נערך בחודש שעבר בקרב 4,270 משיבים, מרביתם מצפון אמריקה. התוצאות הצביעו על "רמה חסרת תקדים של עניין בקרב הצרכנים" במכשירי iPhone 5, כשכמעט שליש מקרב המשיבים (32%) ציינו שבכוונתם לרכוש את המכשירים במועד כלשהו בעתיד – בסבירות גבוהה או מסוימת.

באשר ליישום המפות של אפל, 90% מקרב המשיבים שציינו, כי השתמשו במערכת ההפעלה iOS 6 השיבו שלא נתקלו בבעיות, 6% נתקלו בבעיה "כלשהי" ביישום המפות ו-3% ציינו שהם נתקלו בבעיה משמעותית. עם זאת, יש לקחת בחשבון שכאמור, הסקר נערך בעיקר בצפון אמריקה, שם כיסוי המפות של אפל טוב, ולא במדינות אחרות, שבהן בעיות המיפוי משמעותיות יותר ועשויות לעורר התנגדות רבה יותר בקרב הצרכנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים