דיווחים: אפל תחשוף את ה-iPad mini ב-23 באוקטובר

המכשירים צפוים להתחרות מול מחשבי לוח זולים יותר שמוצעים בשוק על בסיס מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, דוגמת קינדל פייר של אמזון או Nexus 7 של גוגל עצמה ● בריאן ווייט, אנליסט מ-Topeka Capital: "הטאבלט נכנס בקלות לכיס המעיל, ומציע לצרכנים חוויה ניידת יותר בתרחישי שימוש מסוימים"

אפל (Apple) צפויה לחשוף ב-23 באוקטובר, בעת אירוע של החברה, מחשבי iPad mini חדשים – כך על פי התבטאויות של מקור יודע דבר, שפורסמו במהלך סוף השבוע האחרון.

ה-iPad mini אמורים להתחרות מול מחשבי לוח זולים יותר שמוצעים בשוק על בסיס מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), דוגמת קינדל פייר (Kindle Fire) של אמזון (Amazon) או Nexus 7 של גוגל עצמה. שני המכשירים מצוידים בצג בקוטר של 7 אינץ', ומוצעים במחיר של 199 דולרים.

מכשירי קינדל פייר של אמזון, שהושקו בשנה שעברה, נהנים כבר מנתח של כחמישית מהשוק של מחשבי הלוח בארצות הברית. גם מחשבי Nexus 7, שמיוצרים על ידי Asustek Computer, זכו להצלחה מיידית, וכל המלאי אזל מיד לאחר ההשקה.

אנליסטים העריכו בידיעות שפורסמו בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street journal) בחודשים האחרונים, כי אפל תציע דגמים קטנים יותר של מחשבי iPad כדי להתחרות במכשירים זולים יותר המוצעים בשוק, זאת במטרה למנוע מהמתחרות להגיע לדומיננטיות בשוק. לצד הערכות אלו, הביעו האנליסטים חשש שהדבר יפגע בשורת הרווח של החברה.

בריאן ווייט, אנליסט מ-Topeka Capital, טוען כי ראה אב טיפוס של מחשב הלוח המכונה iPad mini בביקור במפעלים של ספקי רכיבים באסיה. "מדובר במכשיר עם צג בקוטר של 7.85 אינץ', שמתאים כמו כפפה ליד", ציין ווייט. "הוא נכנס בקלות לכיס המעיל, ומציע לצרכנים חוויה ניידת יותר בתרחישי שימוש מסוימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים