תוכן שיווקי

הושק האתר החדש של טייני לאב שפותח על ידי ריל קומרס

האתר מהווה חנות אינטרנטית שמאפשרת לעשרות מיליוני הורים רכישה מקוונת של מוצרי החברה

15/10/2012 15:44

טייני לאב (Tiny Love), המפתחת ומשווקת מוצרים וצעצועי התפתחות לתינוקות ופעוטות, משיקה בימים אלו את החנות הדיגיטלית הראשונה שלה בארה"ב שפותחה ע"י חברת ריל קומרס. החנות המקוונת החדשה נועדה לחזק ולשמר את הקשר של לקוחות החברה עם המותג הבינלאומי ולאפשר מכירה מקוונת של מוצריה בשוק האמריקאי.

עשרות מיליוני הורים לתינוקות בארה"ב יכולים מעתה לרכוש בחנות האינטרנטית של טייני לאב באופן מקוון את מוצרי החברה המעוגנים בפטנטים ונחשבים לפורצי דרך בתרומתם להתפתחות התינוק. חוויית המשתמש (UX) המתקדמת שמציע החנות, מבוססת על ממשק משתמש (UI) נוח, וכוללת אזור אישי (Self care) המאפשר ליצור ולשמור רשימת מוצרים לרכישה ומתנות, לעקוב אחר הזמנות ומשלוחים, לצפות בהיסטוריית הרכישות ועוד.

החנות החדשנית משלבת דפי מוצר, דפי קטלוג, מחירים "באנדלים" ומודולים שלמים המטפלים במכלול שלבי מחזור המכירה, החל משלב התעניינות הגולש במוצר ועד לאספקת המוצר בבית הלקוח. הפרויקט שנוהל ובוצע ע"י ריל קומרס, כלל בניית קונספט עסקי דיגיטלי, תכנון ויצירת שפה מיתוגית עדכנית, עיצוב גרפי ופיתוח טכנולוגי.

טייני לאב דרור יעקובסון, מנכ"ל ריל קומרס, הוסיף כי "שילבנו בפרויקט של טייני לאב יכולות מקצועיות וחזון עסקי כדי לפתח  מודל שיעניק ללקוחות החברה ערך אמיתי ולמנהלי ולחברה יכולות נרחבות לניהול מגוון התכנים שהאתר מציע. המסחר המקוון, חוויית השימוש ומגוון הפעולות שמאפשר האתר החדש, יתרמו ישירות לחיזוק מערך יחסי הגומלין בין החברה ללקוחותיה ולשימור לקוחות חוזרים לאורך זמן".

אירועים קרובים