משה תמיר, מגדל: "יצרנו עבור סוכני הביטוח את העולם הפיזיטלי, שמחבר בין הפיזי לדיגיטלי"

"העולם הפיזיטלי מביא לכך שהסוכנים מגיעים למבוטחים ולמבוטחים הפוטנציאליים, בעקבות פנייה ראשונית של הלקוחות ברשת", אמר תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי של החברה ● לדבריו, "אם הלקוח מחשב כמה ביטוח חיים ומתכנן פנסיה על גבי הטאבלט שלו - הביקושים גדלים וההזדמנות העסקית גדלה"

העולם הפיזיטלי – המחבר בין העולמות הפיזי והדיגיטלי – עמד במרכז דבריו של משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי של החברה, בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל, Webi Awards 2012.

תמיר השתתף בפאנל שנערך במסגרת התחרות ונשא את הכותרת "הדבר הבא באינטרנט ובסלולר והשפעתו על הצרכנים הדיגיטליים". הפאנל, כמו גם טקס הענקת הפרסים של התחרות, הנערכת זו השנה השמינית ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים, נערך שלשום (א') במלון שרתון בתל אביב. השתתפו בטקס נציגי הארגונים הזוכים והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים. מנחה הפאנל היה עידו לוי, מנכ"ל גלובל מרקטפלייס ויושב ראש ועדת השופטים של התחרות.

לדברי תמיר, אנשי מגדל יצרו את העולם הפיזיטלי עבור "יותר מאלף סוכנים שמועסקים כיום במגדל, שיש להם אתרים ויישומי מובייל. יצרנו עבורם עולם חדש, שמחבר בין המציאות הפיזית לזו המקוונת". הוא ציין שהחיבור בין שני העולמות הוא תולדה של המגמה של חיפוש מידע על ביטוח ברשת בה הבחינו אנשי מגדל. "העולם הפיזיטלי מביא לכך שהסוכנים מגיעים למבוטחים ולמבוטחים הפוטנציאליים, בעקבות פנייה ראשונית של הלקוחות ברשת", אמר תמיר. "אם הלקוח מחשב כמה ביטוח חיים ומתכנן פנסיה על גבי הטאבלט שלו – הביקושים גדלים וההזדמנות העסקית גדלה".

הוא הוסיף, כי "הבעיה בעולם הביטוח היא שאיש לא מתעורר בבוקר ואומר לעצמו: 'היום אני צריך ביטוח סיעודי'. עולם הביטוח בנוי משני נדבכים: אחד מהם הוא חברות הביטוח הישיר, שמספקות ביטוח 'טבעי', נדרש. אלא שהאתגר הגדול יותר, ושם גם נמצא הכסף הגדול, הוא עולם הפנסיה וביטוחי הבריאות. שם, היתרון הגדול ביותר הוא למשווק הפיזי, ש-'רואה למבוטח את הלבן בעיניים'".

דוד טוביאס, סגן ראש חטיבת תפעול ומיחשוב באגף פיתוח מערכות המידע של בנק לאומיץ צילום: ניב קנטורתמיר אף רואה את התשלומים בסלולר כהזדמנות עסקית "עצומה", מאחר ש-"לארבעה מיליארד אנשים בעולם יש מכשירי סלולר ואילו רק לשני מיליארד יש חשבון בנק. מדובר במגמה שתשפיע על כולנו ותאפשר גידול בכמות הלקוחות".

"שילוב הדוק בין הנייד למדיה החברתית"
דוד טוביאס
, סגן ראש חטיבת תפעול ומיחשוב באגף פיתוח מערכות המידע של בנק לאומי, אמר ש-"אנחנו צפויים לראות שילוב הדוק של העולם הנייד עם המדיה החברתית. נראה את ים המידע המצטבר ברשתות החברתיות ובטלפונים החכמים. נייצר מידע צופה קדימה דוגמת ווייז (Waze), שחוזה את הפקק הבא". לדבריו, "יש לקחת את כל המידע הזה ו-'להבריג' אותו לרשתות פנימיות-ארגוניות, תוך שמירה על פרטיות. ניתן לעשות מזה דברים נפלאים מבחינת הארגונים. נכניס את כל ים המידע המצוי מחוצה לנו – פנימה".

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים. צילום: ניב קנטור"לקחנו טכנולוגיות בחזית ההיי-טק ויישמנו אותן", סיכם טוביאס. "זה כבר עובד, ואנחנו מחכים לאישורים. כך נשיג יתרון לכמה חודשים, אבל זה לא יהיה שובר שוויון".

"ה-Big Data הוא הסיפור"
מירב ספקטורובסקי-ששון
, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים, אמרה ש-"ה-Big Data הוא הסיפור. הוא זה שייצר הצעות ערך רלוונטיות-אישיות, מותאמות לקוח. בכל מקום בו הלקוח נמצא אוכל לתת לו הצעה". תחום נוסף בו יפעל הבנק, לדבריה, הוא "לקחת מידע חיצוני ולשלב אותו עם מידע פנימי. זאת, לצד פעילות שיווקית רב-ערוצית".

"עדיין קיימת דילמה האם נכון לעשות פעולות בנקאיות בעולם חדש זה. האם יש לבצע פעילות עסקית פרופר ברשתות חברתיות", אמרה ספקטורובסקי-ששון. "מדובר במחשבה מאוד ראשונית. עשייה שיווקית במדיה החברתית זה טוב, בנקאות עצמה – זו דילמה ואתגר".

"לקוחות יצטרכו בנקאי גם בעתיד", הוסיפה. "זה לא פשוט וגם לא ברור איך יהיה הקשר. אמצעי אבטחת המידע נועדו לשמור על המידע, אבל הם גם מהווים חסמים לפעילות בעולם הווירטואלי. נצטרך להוריד את החסמים ולחבר מגע אנושי לתוך הערוצים הדיגיטליים. נהדק את העולמות הפיזי והווירטואלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים