תוכן שיווקי

לקראת אירוע | עדי ליבוביץ, מטריקס: "השוק הישראלי אימץ בחום את הפלטפורמה של SalesForce; אני צופה שגם RemedyForce יתקבל כאן בברכה"

16/10/2012 12:15

BMC, מטריקס ובלאט לפידות מקיימות ב-13 בנובמבר כנס לקוחות להשקת פתרון ה-RemedyForce, שהינו פיתוח משותף של BMC ו-SalesForce. הכנס יתקיים ביום שלישי, 13 בנובמבר 2012, משרדי BMC, הברזל 10 רמת החייל. לקראת הארוע שוחחנו עם עדי ליבוביץ, מנהל מוצר RemedyForce בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

ספר לי על המוצר.
עדי: הפתרון הוא פרי שת"פ עולמי של BMC ו-SalesForce. שיתוף פעולה זה הוא שילוב מנצח בזכות יכולות ה-ITSM של BMC יחד עם פלטפורמת הענן המובילה בעולם של SalesForce. ה-RemedyForce הוא פתרון Service Desk מבוסס ITIL המאפשר לארגונים לנהל את שירותי ה-IT בענן הוא מאפשר לארגונים להקים יישומים על גבי תשתית ענן בזמנים קצרים ובעלויות נוחות, תוך התמקדות בפן העסקי, מבלי להשקיע ברכישת תשתיות. RemedyForce הוא פלטפורמה רחבה עם תהליכים עשירים – המתאפיינת בזמן יישום קצר. בכנס נחשוף לראשונה את יכולות הכלי – כולל שימוש במתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים, כולל ניהול קריאות, ניהול בעיות ושינויים, ניהול בקשות לשירות ועוד.

למי הפתרון מתאים?
עדי: הפתרון מיועד לארגונים קטנים כגדולים. בעצם, הוא מתוכנן עבור כל מי שמנהל Service Desk מ-5 מוקדנים ועד ארגוני אנטרפרייז, שמנהלים את ה-IT  שלהם כולל תמיכה בלקוחות, ניהול שינויים ניהול נכסי ה-IT ועוד. בנוסף, הוא מיועד גם ללקוחות שמעוניינים לחבר את עולם התמיכה לעולם הניטור והאוטומציה בארגון.

מה מיוחד במוצר לעומת מוצרים מתחרים?
עדי: בעולם קיימים מיגוון פתרונות למערכות ON DEMAND. מדובר במוצרים קלאסיים שהוסבו לענן, ולכן הם אינם מתאפיינים בגמישות של פתרונות הענן, המאפשרים יישומים ממוקדים לצרכים העסקיים. בנוסף, גם מתחרים אשר מציעים פלטפורמת ענן אינם יכולים להתחרות בתשתית של SalesForce, הוותיקה והמנוסה.

מה אתה צופה למוצר בשוק הישראלי?
עדי: השוק הישראלי אימץ בחום את הפלטפורמה של SalesForce. מסיבה זו אני צופה שגם ה- RemedyForce יתקבל כאן בברכה. מעבר לכך, הוא מתאים לשוק הישראלי כי הוא נותן יכולות עשירות בעלויות ייישום מינימליות. בנוסף, מרבית החברות בשוק הישראלי הן בגודל מדיום , אולם הן מתמודדות עם אתגרים של חברות אנטרפרייס ולכן המוצר הזה תפור במיוחד בשבילן.

מה קורה בעולם?
עדי: הפתרון הוטמע בשנה האחרונה אצל למעלה מ-350 לקוחות בעולם וכעת הוא זמין גם בישראל!

אירועים קרובים