תוכן שיווקי

לקראת אירוע | LivePerson עושה שימוש במערכי תמיכה מבוססי Salesforce CRM, שהוטמעו ע"י ServiceWise

מערכי התמיכה מאפשרים ל-LivePerson לשפר את חווית הלקוח בטיפול באלפי לקוחות החברה בעולם ● לקראת TLVForce, ועידת העסקים השנתית בה תארח ServiceWise את חברת Salesforce העולמית ● ServiceWise, שותפה עסקית של כל אחת מהחברות ומתמחה במתן שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון

16/10/2012 12:22

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, היתה אמונה על ההטמעה המוצלחת של מערכי תמיכה מבוססי Salesforce.com במערכי הפיתוח והתמיכה במרכז הפיתוח של חברת LivePerson, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות אינטראקציה עם גולשים בזמן אמת. מערכי התמיכה מאפשרים היום שיפור התיאום בין המערכים הטכניים ורמות התמיכה השונות של LivePerson בטיפול באלפי לקוחות החברה בעולם.

ל-LivePerson מעל ל-8,500 לקוחות ברחבי העולם אשר משתמשים בשירותיה, לרבות חברות 500 Fortune. אופי פתרונותיה מבוססי הענן של החברה, והאופן בו לקוחותיה עושים בהם שימוש, מחייבים רמה גבוהה של תיאום בין המערכים הטכניים ורמות התמיכה השונות הפועלות בחברה. רמה גבוהה זו של תאום נדרשת על מנת לאפשר טיפול יעיל ומהיר בפניות שירות אשר אינן ניתנות לפתרון ברמת נציג השירות ודורשות מעורבות  מערכים אלה. מומחי היישום של ServiceWise סייעו ל-LivePerson בהטמעת מערכת Salesforce.com באופן שמספק היום מענה  אופטימלי לצרכים היחודיים של כל אחד מהמערכים.

אורי וינשטיין, מנהל במערך השירות ב-LivePerson, אמר בזמנו, עם סיום ההתקנה: "בעקבות ההטמעה, נציג השירות שלנו בחברה זוכה לנראות גבוהה יותר בזמן-אמת, תוך כדי  מהלך הטיפול בתקלה. נראות זו חוסכת את הצורך בפניה ישירה לגורם המטפל, מה שמייעל משמעותית את התהליך כולו וכנגזרת מכך,  משפר את חווית השירות ללקוח הקצה".

עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, ציינה כי: "LivePerson היא אחת החברות הוותיקות בישראל המשתמשות בסביבת Salesforce CRM. שילוב מערך התמיכה הפנימי במערכת והכללתו בסביבת השירות הכוללת היוו מבחינת החברה צעד נוסף בדרך למיצוי הפוטנציאל המלא של המערכת. האתגר העיקרי עמו התמודדנו היה שילוב קבוצות חדשות של עשרות משתמשים בתוך מערכת שמשמשת את הארגון כבר מספר שנים, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של המשתמשים החדשים מבלי לפגוע בחוויית המשתמשים הקיימים ואף לשפר אותה".

אירועים קרובים