תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שבוע אורקל 2012 מציג לראשונה: סמינרים חדשים בתחום החומרה

16/10/2012 12:27
רוכשת. אורקל

2 סמינרים חדשים בתחום החומרה יועברו השנה ב"שבוע אורקל 2012", בניהולו של גרישה סוקולובסקי, CTO בחטיבת החומרה של אורקל ישראל. הסמינרים יעסקו בנושאים חדשים ומעניינים שישקפו את חזון החברה בהתייחס לאינטגרציה שבין חומרה לתוכנה – Hardware and Software engineered to work together.

הסמינר הראשון שיועבר ע"י ערן ישי, יועץ טכנולוגי בחטיבה החומרה, יתמקד בפתרון המשולב של Oracle Linux ו-Oracle VM. בסמינר זה יושם דגש על היתרונות בטכנולוגיות שנוצרו כתוצאה מהפיתוח המשולב בין חומרה לתוכנה. נקודה מעניינת היא שבסמינרים אלו נדבר בעיקר על התוכנה כחלק בלתי נפרד מהחומרה. אנו מבקשים ללמד את המשתתפים מה יתרונות החומרה של אורקל להרצת תוכנות של אורקל וכיצד עושים זאת – בהיבט הטכני ולצידו , בהיבט העסקי. בסמינר ילמדו,בין היתר, יתרונות ה-Oracle Linux, ואופן פעולתו, השפעתו של Oracle unbreakable kernel. כמו כן נלמד בסמינר זה כיצד בונים סביבה וירטואלית וכיצד מריצים בה אפליקציות אורקל.

בסמינר השני, שיועבר ע"י שרון דארבי, ארכיטקט בחטיבה, נעביר מידע טכני על מערכות האחסון ומידע על אופן השימוש בפיצ'רים מיוחדים של אורקל, כדוגמת HCC – Hybrid Columnar Compression – פיצ'ר הייחודי לאורקל. מנגנון זה, הפועל על Oracle DB מ-11GR2 בסביבת אורקל H / W בלבד (Exadata, ZFS AA, Pillar Axiom), נותן דחיסה של 10-50 פעמים. עוד נבחן בסמינר, כיצד משיגים עליית ביצועים דרסטית והורדת הקיבולת באמצעות ה-HCC. מדובר בסמינר מיוחד, מאחר וה-HCC קיים אצל אורקל בלבד ומהווה ביטוי לשילוב של חומרה ותוכנה יחד.

סמינרים אלו יעניקו הזדמנות נהדרת למשתמשים ללמוד איך להגיע לפתרונות אופטימליים לטובת הארגונים שלהם, כמו גם כיצד לגבות מערכות מהונדסות ולשחזר את המידע משם. יתרה מכך, משתתפי סמינרים אלה ילמדו כיצד להתחיל בבניית תשתית הענן בארגונים שלהם. עולם הענן בנוי, כאמור, על השילוב בין החומרה לתוכנה, שכן אם לא היה שילוב בין תוכנה לחומרה, לא היה קיים עולם הענן.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על הסמינרים של חטיבת החומרה? היכנסו לאתר שבוע אורקל 2012 ותוכלו להתעדכן במגוון הרחב של הסמינרים ובחדשות האחרונות לקראת אירוע ה-IT הגדול בישראל.

אירועים קרובים